ماجرای نامه کی روش به فدراسیون: می‌خواهم بروم الجزایر

ماجرای نامه کی روش به فدراسیون: می‌خواهم بروم الجزایر

کارلوس کی‌روش قصد داشت سرمربی تیم ملی الجزایر شود و حالا مشخص شده بعضی اقدامات این مربی در واقع به خاطر جدایی از تیم ملی ایران و حضور در آن کشور بوده است!
به گزارش پیروزی دیلی، ماجرا به حدود 2 سال قبل بازمی‌گردد. کارلوس کی‌روش با رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر که از دوستان نزدیکش است رابطه بسیار صمیمی و دوستانه‌ای داشت و دارد. بعد از موفقیت الجزایر در جام جهانی برزیل، تغییراتی در تیم ملی این کشور صورت می‌گیرد و رئیس فدراسیون آن کشور از کی‌روش می‌خواهد تا تیمشان را هدایت کند. مذاکرات نتیجه می‌دهد و کی‌روش کوله‌بار رفتن را می‌بندد.

 او در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از آن‌ها می‌خواهد تا رضایت‌نامه‌اش را صادر کنند ولی مهدی تاج با این مسئله به شدت مخالفت می‌کند. او در پاسخ به نامه کی‌روش می‌گوید او باید پول یک سال از قرارداد خود را به عنوان غرامت پرداخت و رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. یعنی کی‌روش باید یک میلیون و 400 هزار یورو پرداخت می‌کرد. کارلوس پس از مخالفت فدراسیون به هم می‌ریزد. در همان ایام تیم ملی ایران به دبی می‌رود تا اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کند. کارلوس که ساز رفتن را کوک کرده در اقدامی عجیب ملی‌پوشان پرسپولیس را به ایران بازمی‌گرداند و دستیاران ایرانی‌اش را هم کنار می‌گذارد! او در واقع این کارها را می‌کند تا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال او را اخراج کند و راحت به تیم ملی الجزایر برود. تاج هم با سفر به امارات روبه‌روی کی‌روش می‌نشیند و در جلسه‌ای بین آن‌ها بحث بالا می‌گیرد و در نهایت کی‌روش در تیم ملی می‌ماند.

الجزایر

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی