ماسکرانو: پس از جام جهانی بازنشسته می‌شوم

ماسکرانو: پس از جام جهانی بازنشسته می‌شوم


خاویر ماسکرانو، مدافع – هافبک تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که پس از جام جهانی 2018 از میادین ملی خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ماسکرانو صد و سی و نهمین بازی ملی اش را در پیروزی3-1 مقابل اکوادور که منجر به صعود آرژانتین به جام جهانی شد انجام داد. او که 33 سال دارد، احتمالا تا جام جهانی، رکورد بازی ملی برای آرژانتین را که در اختیار خاویر ماسکرانو با 143 بازی است خواهد شکست. با این حال او مدعی شد که پس از جام جهانی از میادین ملی خداحافظی خواهد کرد.


او گفت:" برای خیلی از بازیکنان ممکن بود کار پس از بازی با اکوادور به پایان برسد. اگر به روسیه بروم، پایان راهم در آنجا خواهد بود. از این بابت مطمئنم."

 

ماسکرانو سپس مدعی شد که سعی دارد به مسی کمک کند درخشان‌تر از قبل ظاهر شود. او گفت:" امیدوارم در روسیه بتوانیم مسی را کمک کنیم. از بودن کنار او لذت می‌بریم و حالا باید کمکش کنیم. این فرصت را داریم که رویاپردازی کنیم. در جام جهانی هستیم و می‌توانیم به خاطر داشته باشیم که در برزیل چگونه کار کردیم. 8 ماه فرصت داریم که به بهترین شکل برای رقابت ها حاضر شویم."

تیم ملی آرژانتین

ماهینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی