مالدینی: عاشق میلان هستم/ مربیگری را دوست ندارم

مالدینی: عاشق میلان هستم/ مربیگری را دوست ندارم

اسطوره فوتبال ایتالیا گفت: من عاشق باشگاه میلان هستم و بعد از پدرم و خودم، پسرانم هم در باشگاه میلان بازی می‌کنند.

 

به گزارش پیروزی دیلی، پائولو مالدینی، نماد تعصب و وفاداری در فوتبال جهان است. این مدافع تمام عمر فوتبالی‌اش را در تیم فوتبال میلان ایتالیا پشت‌سر گذاشت اما بعد از خداحافظی ار دنیای فوتبال هیچ‌گاه از سوی سران باشگاه ایتالیایی مورد تقدیر قرار نگرفت.

این در حالی است که مالدینی مدتی پیش پیشنهاد مدیریت ورزشی باشگاه میلان را رد کرد. مالدینی در این خصوص اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. شاید باشگاه به فروش برسد، شاید هم نه. همه سابقه خانواده من و حضورم در تیم میلان را می‌دانند. من عاشق باشگاه میلان هستم. بعد از پدرم و خودم، پسرانم هم در باشگاه میلان بازی می‌کنند.

وی در پایان گفت: مربیگری را دوست ندارم، به دلیل اینکه بازیکن فوتبال بودم به اندازه کافی از خانواده‌ام دور بوده‌ام. حالا می‌خواهم از زندگی خودم لذت ببرم.

 

مالیدینی

مربیگری

میلان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی