ماموریت ویژه پرسپولیسی ها برای باقری/آقا کریم صورت پیرمرد را کیک مالی می کند؟

ماموریت ویژه پرسپولیسی ها برای باقری/آقا کریم صورت پیرمرد را کیک مالی می کند؟

 بازیکنان پرسپولیس قصد دارند تا قبل از بازی با الوحده برای سرمربی تیم‌شان جشن تولد مفصلی در امارات برگزار کنند.

به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیسی‌ها که برای دیدار با الوحده امارات در دوبی به سر می‌برند، قصد دارند تا برانکو را قبل از این دیدار سورپرایز کنند. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس طی روزهای اخیر برای برانکو از دوبی کادو خریده‌اند و تعدادی دیگر نیز به دنبال این هستند تا برنامه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی را برای سرمربی تیم‌شان تدارک ببینند.

برانکو که تولدش نهم اسفند 1332 شمسی مصادف با 28فوریه 1954 است با شصت و سه سال سن مسن‌ترین سرمربی فعلی لیگ برتر ایران است. پروفسور که فروردین‌ماه سال 1394 به ایران برگشت، حالا پنج بازی دیگر از بازی‌های آسیایی دارد تا بتواند پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا نیز همانند بازی‌های لیگ به عنوان مدعی معرفی کند.

هم‌اتاق شدن حسین ماهینی و سیدجلال حسینی در اردوی امارات هم نکته قابل توجه دیگر سرخ‌ها در دوبی است. درست در روزهایی که بازیکنان پرسپولیس به دنبال هماهنگی با کاپیتان‌های تیم‌شان هستند، ماهینی و سیدجلال در یک اتاق سکونت دارند تا کار برای هماهنگی‌های مربوط به تولد برانکو راحت‌تر انجام شود.

در‌حالی‌که سیدجلال چندان به دنبال این حرف‌ها نیست، ماهینی با شور و شوق بیشتری به دنبال برگزاری مراسم تولد برانکو است و حتی گهگاهی به اتاق بازیکنان سر می‌زند و با آنها در مورد این موضوع صحبت می‌کند.

یکی از اتفاق‌های جالب و البته تکراری جشن تولدهای پرسپولیسی‌ها این است که آنها پس از این مراسم صورت صاحب تولد را کیک‌مالی می‌کنند. تا جایی‌که در این مورد باخبر شدیم قرار است که کریم باقری باتوجه به نزدیکی‌اش با برانکو و البته حضورش در کادرفنی این کار را انجام دهد تا بازیکنان هوس نکنند که حتی به شوخی صورت پروفسور را کیک‌مالی کنند.

حسن‌ختام جشن تولد شصت و سه سالگی برانکو این است که شاید حشمت مهاجرانی هم در این مراسم شرکت کند و سرخ‌ها شب بازی با الوحده برای شکست تیم سابق سرمربی‌شان هم‌پیمان و هم‌قسم شوند. کادو مشترک و ویژه پرسپولیسی‌ها برای تولد شصت و سه سالگی، سه امتیاز دیدار با الوحده است که سرخ‌ها قول آن را به پروفسور داده‌اند.

 

 

باقری

تولد برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی