ماهینی: خودمان نمی‌دانیم چقدر پول گرفته‌ایم/همه دوست دارند بمانند ولی باید شرایط تغییر کند

ماهینی: خودمان نمی‌دانیم چقدر پول گرفته‌ایم/همه دوست دارند بمانند ولی باید شرایط تغییر کند

مدافع راست پرسپولیس می گوید تیمش شایسته پیروزی برابر صنعت نفت بود.
به گزارش پیروزی دیلی، حسین ماهینی در این باره گفت: برای 3 امتیاز آمده بودیم و از دقیقه یک تا 90 سوار بازی بودیم. خدا را شکر که پیروز شدیم. 

 او در مورد صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل اول هم گفت: نه به امتیازها نگاه می کنیم و نه به صحبت هایی که در رسانه ها در مورد آمارهای ما مطرح می شود. هر بازی برای 3 امتیاز می رویم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 مدافع پرسپولیس در مورد وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس هم می گوید: والله نمی دانم چه بگویم. پارسال می خواستیم پول بگیریم، می گفتند پول خوزه و امسال هم که شکایت گولچ و بنگستون آمده است. بچه های ما حرف نمی زنند و مشکلات شان را به من و سیدجلال می گویند. درست است که بچه ها حرفی نمی زنند؛ ولی واقعا حیف است این بچه ها که اینقدر خوب بازی می کنند و بعد از چند سال نتیجه می گیریم در بی پولی دست و پا بزنیم. پول های پارسال ما مانده است و امسال هم پول گرفته ایم؛ ولی باور کنید خودمان هم نمی دانیم چقدر پول گرفته ایم.

 ماهینی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس می گوید: همه دوست دارند بمانند ولی باید شرایط تغییر کند.

حسین ماهینی

پرسپولیس-صنعت نفت آبادان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی