ماهینی؛ رکورددار بیشترین دقایق حضور در تیم قهرمان

ماهینی؛ رکورددار بیشترین دقایق حضور در تیم قهرمان

تیم پرسپولیس تهران توانست در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر قهرمانی‌اش در هفدهمین دوره از این مسابقات را قطعیت بخشیده و چهارمین قهرمانی خود را در این مسابقات جشن بگیرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سرخ پوشان در حالی در هفته بیست و هفتم به این مهم نائل آمدند که حسین ماهینی با حضور در ۲۵ مسابقه و ۲ هزار و ۲۴۲ دقیقه در میدان دارای بیشترین دقایق حضور در این تیم است. ماهینی که در این فصل در چند پست برای تیم برانکو به میدان رفت، تنها در دو بازی مقابل پدیده و فولاد در ترکیب این تیم حضور نداشت. برانکو در ۲۵ بازی از ماهینی در ترکیب ثابتش استفاده کرد و تنها در جریان دو بازی این بازیکن تعویض شد.

 بعد از ماهینی که ثابت ترین بازیکن در تیم برانکو است، علیرضا بیرانوند با حضور در ۲۴ مسابقه و ۲ هزار و ۱۹۰ دقیقه دومین بازیکن ثابت در تیم پرسپولیس است و محسن ربیع خواه با ۲۴ بار حضور در ترکیب ثابت و ۲ هزار و ۱۷۴ دقیقه سومین بازیکن پرسپولیس است که بیشترین دقایق حضور را در ترکیب این تیم دارد. 

 علی علیپور با حضور در ۲۶ بازی دارای بیشترین تعداد بازی برای سرخ پوشان است. گلزن نخست لیگ برتر تنها یک بازی تیمش را از دست داده است. اما دقایق حضور او در میدان ۲۱۴۱ دقیقه است و از نظر دقایق بازی در رده چهارم قرار دارد. شجاع خلیل زاده؛، محمد انصاری، وحید امیری و کمال کامیابی نیا دیگر بازیکنان پرسپولیس هستند که دارای بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم شان هستند. 

 در این تیم حمیدرضا طاهرخانی با تنها یک دقیقه بازی دارای کمترین دقیقه بازی در پرسپولیس و حتی در لیگ برتر است. آدام همتی دیگر بازیکن سرخ پوشان است که باتنها ۴ دقیقه حضور در ترکیب این تیم بعد از طاهرخانی دومین بازیکنی است که کمترین دقایق حضور را در این تیم دارد. احسان الوان زاده که در ۳ بازی بعنوان بازیکن جانشین حضور داشته، مجموع دقایق حضورش در ترکیب سرخ پوشان به ۲۷ دقیقه می رسد و سومین بازیکنی است که کمترین دقایق حضور را در تیم پرسپولیس دارد.

حسین ماهینی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی