ماهینی: فکر نمی کردم 4 گل بزنیم

ماهینی: فکر نمی کردم 4 گل بزنیم

کاپیتان دوم پرسپولیس می گوید که قرمزها فوتبال خود را به حریف دیکته کردند.
به گزارش پیروزی دیلی، حسین ماهینی با حضور در جمع خبرنگاران بعد از دیدار با ذوب آهن گفت: خدا را شکر بازی خوبی است و ما همان اول بازی هم فکر کنم فوتبالمان را به ذوب آهن دیکته کردیم و نشان دادیم آمدیم برای برد. هم نیمه اول و هم نیمه دوم توانستیم گل بزنیم. 

 وی ادامه داد: فکر نمی کردم 4 گل بزنیم، خدا را شکر توانستیم ببریم.

 او در ادامه درباره رکوردزنی قرمزها در نیم فصل تصریح کرد: ما به رکورد این چیزها فکر نمی کنیم و برای بردن به زمین رفته بودیم. حسین ماهینی در پایان درباره خطای پنالتی اعلام شده به ضرر این تیم، تصریح کرد: من که خطا نکردم و از بچه ها هم پرسیدم گفتند اتفاقی نیفتاده است. احتمالا شجاع خلیل زاده بوده ولی باید فیلم بازی را ببینم بعد نظر بدهیم.

حسین ماهینی

پرسپولیس-ذوب آهن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی