ماهینی و خاطره گل تمام بوشهری برابر الوحده

ماهینی و خاطره گل تمام بوشهری برابر الوحده

برترین مدافع دو هفته اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از هواداران تیمش خواست همچون همیشه با حضور در آزادی ، این استادیوم را به جهنم حریف اماراتی تبدیل کنند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حسین ماهینی که با توجه به نیاز تیم در این فصل اکنون به عنوان یک مدافع چپ در جمع سرخپوشان شناخته می‌شود، امیدواری زیادی به صعود این تیم به مرحله بعدی دارد تا در یک قهرمانی لیگ شانزدهم، صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان خاطره شیرینی در ذهن هواداران شکل دهد.


ماهینی که در دو هفته اخیر توانسته به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم منتخب هفته حضور یابد، امیدوار است در جدال سرنوشت ساز برابر الوحده همچون بازی رفت یکی از بازیکنان برتر تیمش لقب گیرد. مدافع جنوبی پرسپولیس در دیدار رفت و در حالی که بیم شکست برای این تیم می‌رفت توانست با همکاری مهدی طارمی یک گل بوشهری به نام خود کند و اکنون نیز امیدوار است ضمن مهار حمله وران سمت راست حریف موفق به ثبت پاس گلی دیگر در کارنامه خود شود تا سهمی در صعود پرسپولیس داشته باشد.

حسین ماهینی

مهدی طارمی

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی