ماهینی: چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند

ماهینی: چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند

حسین ماهینی نیز مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس اختلاف با گادوین منشا در این تیم را تکذیب می کند و چنین تئوری را متعلق به مخالفان پرسپولیس می داند.
به گزارش پیروزی دیلی، ماهینی با اشاره به این موضوع می گوید: این دیگر از آن حرفهاست! این صحبت‌ها همه از طرف دشمنان تیم انجام می‌شود. مگر می‌شود در تیمی باندبازی و ناهماهنگی باشد و به موفقیت برسد؟ شما یک نمونه آن را بگویید. این صحبت‌ها از سوی کسانی مطرح می‌شود که چشم دیدن موفقیت‌های پرسپولیس را ندارند. 

 کاپیتان پرسپولیس برای اینکه ثابت کند پرسپولیسی ها مشکلی با منشا ندارند استدلال جالبی را مطرح می کند: مگر در تیم پرسپولیس ضربه ایستگاهی زن کمی داریم؟ همه مدعی هستند و انصافا هم خوب ضربه می‌زنند، از فرشاد احمدزاده تا مهدی طارمی و مسلمان و وحید امیری و ... . اما در همین بازی با تراکتورسازی مگر ضربه ایستگاهی را به منشا ندادند؟ اینطور نیست و همه ما اول به دنبال موفقیت تیم هستیم و به صحبت‌های دشمنان تیم هم توجهی نمی‌کنیم. حتما این را بنویسید که دشمنان پرسپولیس از ترس ما این شایعات مسخره را راه انداخته‌اند.

حسین ماهینی

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی