ماهینی کاپیتان مورد اعتماد آقای کاپیتان

ماهینی کاپیتان مورد اعتماد آقای کاپیتان

حسین ماهینی در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس به عنوان کاپیتان دوم به شدت مورد اعتماد سیدجلال حسینی قرار دارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مدافع باتجربه پرسپولیس که در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی این تیم علیرغم حضور سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان برای این تیم به میدان رفته، به شدت مورد اعتماد کادرفنی و همچنین آقای کاپیتان اول قرار دارد. 

 سیدجلال حسینی که به عنوان پرافتخارترین بازیکن این فصل فوتبال ایران کار خود را با تمدید قرارداد دوساله با سرخپوشان بار دیگر آغاز خواهد کرد، در دو دیدار اخیر بازوبند را به حسین ماهینی سپرده تا اعتماد خود را به هم‌تیمی جنوبی‌اش نشان دهد.

 ماهینی که در فصل گذشته تجربه حضور در تمام خطوط خط دفاعی را پشت سر گذاشته، اکنون امیدوار است با شروع فصل جدید اتفاقات جدیدی را در فوتبال حرفه‌ای خود پشت سر بگذارد و مهمترین آنها تجربه دومین جام جهانی دوران حرفه‌ای‌اش است. م

اهینی با انتشار این عکس در اکانت رسمی خود در این خصوص نوشته: به اصرار سیدجلال بازوبند را بستم و آن هم برای بازی دوستانه و تا زمانی که خودش در این تیم باشد، روی بازوی اوست. 

 کاپیتان دوم سرخپوشان با ابراز خوشحالی از اینکه بازوبند را در اختیار دارد در ادامه با اشاره به پدربزرگ پرسپولیسی‌اش (ناخدا رمضان ماهینی) گفته: این را بگویم که وقتی بازوبند را می بندم احساس می‌کنم پدربزرگم در آن دنیا خوشحال است. مطمئنا روی دست او پرسپولیسی نمی‌آید.

ماهینی

کاپیتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی