ماهینی: گسترش برای مساوی آمده بوده/ مشکلی با رضاییان ندارم

ماهینی: گسترش برای مساوی آمده بوده/ مشکلی با رضاییان ندارم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز آمده بود تا در دیدار مقابل ما یک امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش  پیروزی دیلی؛ حسین ماهینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریزگفت: ابتدا جا دارد به مردم ایران به خصوص آتش‌نشانان فاجعه پلاسکو تسلیت بگویم. در چند روز گذشته تمام بازیکنان از این موضوع ناراحت بودند.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم. تیم گسترش آمده بود که فقط یک مساوی بگیرد و برای این هدف خود نیز هر کاری کرد. خوشبختانه در این فصل تیمی هستیم که توانایی شکست تمام حریفان را داریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحنه ای که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به دو کارته شدن مسعود حسن زاده داشتند بیان کرد: من از بس در آن صحنه فریاد زدم الان صدایم در نمی‌آید! ابراهیم‌زاده در نیمه اول کارت زرد گرفت، اما داور متوجه نشد.

ماهینی در ادامه در خصوص رابطه‌اش با رامین رضاییان، اظهار کرد: تا الان من و رضاییان هیچ مشکلی با هم نداشته‌ایم، ما دو بازیکن خوب هستیم و توانسته‌ایم برای تیم‌م ان بازی‌های خوبی انجام دهیم

وی در پاسخ به این پرسش که خودش علاقنمد است در چه پستی بازی کند گفت: این بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و هر کجا لازم باشد و او بگوید بازی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سه اخطاره شدن بازیکنان پرسپولیس و محرومیت از بازی بعد خاطر نشان کرد: در بازی این مسائل پیش می‌آید و برخورد زیاد است. در این 18 هفته در اکثر مسابقات بعضی از بازیکنان ما دو کارته بودند و این نشان می‌دهد بازی‌ها چقدر فشرده است.

ماهینی در پایان تصریح کرد: بازیکنان گسترش قبل از بازی گفته بودند ما برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم و این کار را هم انجام دادند و نشان دادند که آمده بودند مساوی بگیرند. امیدوارم در هفته‌ای که گسترش فولاد مقابل تراکتورسازی بازی دارد دو تیم برای خودشان بازی کنند و نه برای ما.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی