متن ۶ بندی باشگاه پرسپولیس و ریزه‌اسپور در مورد پرونده مهدی طارمی

متن ۶ بندی باشگاه پرسپولیس و ریزه‌اسپور در مورد پرونده مهدی طارمی

متن ۶ بندی توافق دو باشگاه پرسپولیس ایران و ریزه اسپور ترکیه برای حل مشکل پرونده مهدی طارمی منتشر شد.
به گزارش پیروزی دیلی، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری امروز دوشنبه خود توافقنامه شش بندی بین دو باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور را به شرح زیر اعلام کرد:  

طبق این توافقنامه که در ۲۳ آذر ماه مصادف با ۱۴ دسامبر در استانبول ترکیه منعقد شد، باشگاه ریزه اسپور ترکیه پذیرفت: 

 ۱ - علاوه بر عدم پیگیری از جرائم و محرومیت پرسپولیس در رفع آن نیز کمک نماید. 

 ۲ - در خصوص پرونده طرح شده در فیفا و C.A.S نسبت به پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی رضایت کامل و بی قید و شرط خود را اعلام نماید.

 ۳ - باشگاه پرسپولیس به منظور جبران بخشی از هزینه‌های دادگاه، مبلغ ۵۰ هزار یورو را ظرف یک ماه به ریزه اسپور پرداخت نماید و ریزه اسپور هیچگونه ادعایی مبنی بر غرامت موضوع رأی فیفا به مبلغ ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورو از باشگاه پرسپولیس و بازیکن مهدی طارمی ندارد. ضمن آنکه با لحاظ توافق، رضایت بی قید و شرط خود را اعلام می‌نماید. 

 ۴ - این توافق با حسن نیت طرفین برای حل و فصل اختلاف‌ها تنظیم شده و ملاک رفع کامل اختلافات است و پرسپولیس می‌تواند این توافقنامه را جهت رفع جرائم و محرومیت به دادگاه حکمیت ورزش C.A.S و فیفا ارائه نماید و ریزه اسپور حق هیچگونه اعتراض و ادعایی نخواهد داشت. 

 ۵ - باشگاه پرسپولیس تضمین می‌نماید در آینده بابت هزینه‌های C.A.S و سایر موارد مرتبط با این پرونده از باشگاه ریزه اسپور هیچگونه ادعایی نخواهد داشت.

 ۶ - این توافقنامه با رضایت کامل و قطعی طرفین تنظیم گردیده است.

توافق

ریزه اسپور

طارمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی