مثل اینکه تیم دوم پایتخت بودن خیلی برای تان گران تمام شده/عیار و شخصیت شما همین است آقای مربی

مثل اینکه تیم دوم پایتخت بودن خیلی برای تان گران تمام شده/عیار و شخصیت شما همین است آقای مربی

علیرضا منصوریان گفته خیلی بد است که تیم دوم پایتخت از هوادار محروم شده!

یادداشت سردبیر- حسین قدوسی

پیروزی دیلی؛ در قبال حرف های بی سر و ته چه باید گفت؟! جز اینکه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و استقلال چه از نظر حضور تماشاگران در رقابت ها و چه مشارکت در نظرسنجی ها نشان داده که نصف و حتی بعضا یک سوم پرسپولیس هم تماشاگر ندارد.

 یک مربی جوان مثل منصوریان که می خواهد نزد هواداران استقلال محبوب باشد حرف ناپخته ای زده و به نوعی به پرسپولیس بزرگ و هوادارانش بی احترامی هم کرده است.

 آقای منصوریان! بد موقعی کری خواندی؛ آن هم در آستانه بازی های آسیایی که خیلی ها پرسپولیس و استقلال را نماینده ایران می دانند و کری خوانی ها را می گذراند برای وقتی دگر.

 شما و هم قطاران استقلالی تان که با جعل و تخیل زندگی می کنید می توانید به جعلی دیگر دل خوش دارید و پرسپولیس را به جای خودتان تیم دوم پایتخت بنامید. شماهایی که چون در دربی حماسه ای نداشتید به 4 جعلی و 8 تخیلی پناه بردید می توانید مثل امثال مظلومی به جعل حقیقت و یک واقعیت بزرگ دیگر پرداخته و عیار خود را مشخص کرده و دست خود را اینگونه رو کنید تا همه و همه بدانند که منصوریان هرگز مربی بزرگی نخواهد شد و سطح کری خوانی های او حتی از هوادارن کم سن و سال فوتبال هم نازل تر است و بی احترامی و جعل چاشنی آن.

 آقای مربی!گویا اینکه در طول تاریخ تیم دوم پایتخت بوده و هستید خیلی به شما فشار آورده و خواسته اید اینگونه با خودفریبی خود را از زیر بار این فشار خارج کرده و دلتان را خوش کنید.

 آقای منصوریان! بد حرفی زدید و مطمئن باشید نه تنها هواداران پرسپولیس بلکه بسیاری از کارشناسان و بزرگان فوتبال این حرف شما را فراموش نخواهند کرد. عیارشما همین است آقای مربی! جعل کن،کری بخوان و دل خوش دار. فردا که باختی هم منتظر آماج انتقادات باش که بگویند و بنویسند؛آقای مربی! دنبال تیم بودی یا محبوبیت؟!
 آقای مربی! آیا به جای تمرکز روی این بازی حساس می بایست با کری خوانی ذهن خود را درگیر حاشیه های این حرف ناپخته می کردی؟! بیچاره استقلال ایران که باید تاوان شما را پس دهد. شمایی که به هر طریق می خواهی اندکی محبوب تر شوی.ولو به قیمت بی احترامی به رقیب و جعل حقیقت.

 
پرسپولیسی دو آتشه :
۱ خرداد ۹۶
ایشان اندک مایگی خود را در مربیگری با مدیریت سکوها جبران می کنند. از هم اکنون مشخص است که آقای منصوریان خود را در بازی امروز بازنده می داند و می خواهد با کری خوانی های بی مایه و بی پایه دل هواداران را به دست آورد.
رسول :
۳۱ ارديبهشت ۹۶
اینم عین احمدی نژاد و رئیسی تعادل روحی و روانی نداره ولش کنین موجود سرتاپا عقده و حقارت رو... هشت ساله مربیگری میکنه هنوز جامی نگرفته اینهمه عرعر میکنه وای به روزی که یه قهرمانی دشت کنه
دکتر نصیر :
۳۱ ارديبهشت ۹۶
برانکو آنقدر شرافت داشت که هیچ وقت نگفت استقلال تیم دوم پایتخته!..مقصر اصلی مدیریت پرسپولیس هست که برعکس روابط عمومی استقلال رابطه خودشو با خیلی از رسانه ها خراب کرده من دارم می بینم چه طور سایت های خبری حوزه استقلال مثل فارس تسنیم مهر و..هر روز دارن با بازیکنان پرسپولیس مصاحبه می کنن و سوالات حاشیه آمیز ازشون می پرسن و اکثر تیترهاشون شده پرسپولیس ولی خبرگزاری های حوزه پرسپولیس چنین کاری نمی کنن از منصوریان ترسید این  مربی مثلا با دانش داخل تهران 3 تا از عراق خورد و یکی از بهترین تیم های امید تاریخ ایران رو حذف کرد  آبروی ایران رو برد....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی