مجتبی محرمی: من هم مثل دایی و خداداد پشت علی کریمی هستم

مجتبی محرمی: من هم مثل دایی و خداداد پشت علی کریمی هستم

در ادامه حمایت‌ها از جادوگر فوتبال ایران، بعد از علی دایی و خداداد عزیزی حالا شاهد حمایت شماره هشت محبوب سرخ‌ها هستیم و مجتبی محرمی پشت علی کریمی درآمد.

به گزارش پیروزی دیلی،در ادامه حمایت‌ها از جادوگر فوتبال ایران، بعد از علی دایی و خداداد عزیزی حالا شاهد حمایت شماره هشت محبوب سرخ‌ها هستیم و مجتبی محرمی پشت علی کریمی درآمد. آقامجتبی سرخ‌ها می‌گوید که این افراد نباید تنها گذاشته شوند و قطعا با حمایت از آنها ریشه این مسایل برچیده خواهد شد.
نظرتان در مورد فساد در فوتبال که در حال حاضر رسانه‌ای شده چیست؟
آقای کریمی و دایی به آن اشاره داشتند و خداداد عزیزی هم به آن پرداخت. فساد در فوتبال ما هست اما زمان ما پول نبود، فساد و مشکل خاصی هم نبود. همه به عشق مردم و پیراهن بازی می‌کردند. موضوع خاصی است که این عزیزان به آن اشاره داشتند. در فوتبال ما همیشه مدیریت، رانت و دلال و بقیه موارد بوده و امیدوارم این مسایل هرچه زودتر حل شود.
الان هم که بحث جادوگر و رمال بالا گرفته...
از لیگ یک به لیگ برتر ما آمده است اما فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. اگر جادوگر هست بیاید تیم ملی ایران را قهرمان جام جهانی کند و مردم هم پولش را می‌دهند و برای خود او هم خوب است. من به این مسایل اعتقاد ندارم چون بازیکنی که به زمین می‌رود با جان و دل کار می‌کند و یکسری می‌گویند کم کاری کرده است و بقیه مسایل که فکر نمی کنم این طور باشد. حالا زد و بند هست اما جادوگری و رمالی فکر می‌کنم برای عهد دقیانوس است.
پس در دوران شما این مسایل نبود؟
اصلا! نه جادگری نه زد و بندی و اصلا این مباحث مطرح نبود.
در مورد حمایت علی دایی و خداداد عزیزی از علی کریمی چیست؟
قطعا حمایت به جایی می‌کنند و این پروسه را جلو می‌برند. بدون شک اسناد و مدارک دارند که این مساله را رسانه‌ای می‌کنند و کریمی را حمایت می‌کنند. با این حال این عزیزان را نباید تنها گذاشت و در این کار درست باید همه یک دست و یکدل باشند و من هم در کنار آنها هستم. حق این فوتبال است که مردم بدانند مسوولان در راس چه کاری انجام می‌دهند.
این که معلوم است خود پیشکسوتان به تنهایی می‌خواهند جلوی این فساد قرار بگیرند. به نظر شما شدنی است؟
چرا نشود؟! این‌ها بالاخره بزرگان فوتبال ایران هستند و ما هم به اندازه‌ای که بتوانیم این کار را پیگیری می‌کنیم.
راهکاری برای انجام این مساله دارید و به نظر شما کدام سازمان و ارگان باید این مساله را پیگیری کند؟

به هرحال در راس آن وزارت ورزش، فدراسیون و مجموعه‌های زیرگروه مثل اخلاق و... باید این موضوع را پیگیری کنند.
به نظر شما با پیگیری این مساله ریشه کن خواهد شد؟
صددرصد! بالاخره مردم می‌دانند کجا هستند و این عزیزان که گفتم بی جهت و الکی صحبت نمی‌کنند. اگر چیزی نیست بیایند جواب این عزیزان را بدهند.
نظر شما درباره وضعیت فوتبال کشور به خصوص پرسپولیس چگونه است؟
پرسپولیس که فعلا بالای جدول و مدعی قهرمانی است. آقای طاهری هم برگشتند و ما دوست داریم بمانند. مدیری الان بیاید تا بخواهد این پروسه را طی کند طاهری کارش را انجام داده چون به قضایا مشرف است. امیدوارم پرسپولیس، استقلال و تیم ملی و بقیه تیم‌ها که در آسیا هستند، نمایش خوبی از فوتبال ایران داشته باشند.
شما در حال حاضر مشغول به چه کاری هستید؟
در حال حاضر در پردیس یک آکادمی فوتبال راه اندازی کردیم و با بچه‌ها کار می‌کنیم تا ان‌شاء‌ا... به رده‌های بالاتر بروند.
و حرف آخر...
حرف خاصی نیست اما امیدوارم مسوولان دقت نظر بیشتری داشته باشند. مدیران و افرادی که در راس امور قرار می‌گیرند کارها را پیگیری کنند و حداقل نگاهی جدی‌تر به تیم‌های پایه و مجوزهایی که به آنها می‌دهند داشته باشند.

محرمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی