محرمی: غیبت بازیکنان تراکتورسازی تاثیر در باخت این تیم نداشت

محرمی: غیبت بازیکنان تراکتورسازی تاثیر در باخت این تیم نداشت

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: غیبت بازیکنان تراکتورسازی تاثیری در باخت این تیم نداشت تراکتورسازی با همین بازیکنان

به گزارش پیروزی‌دیلی، مجتبی محرمی در مورد اینکه در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد، گفت: به همراه محمد پنجعلی، رضا شاهرودی، علی کریمی و مهرداد میناوند به ورزشگاه رفتیم. کاری از دستمان بر نمی‌آید گفتیم حداقل شاید با این کار بتوانیم به تیم روحیه بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا غیبت بازیکنان تراکتورسازی در کسب این نتیجه تاثیر داشت،‌ خاطرنشان کرد: اصلا تاثیری نداشت. مگر این نفرات چند بازی کرده بودند. این بازیکنان نیم فصل اول هم در پرسپولیس حضور داشتند. تراکتورسازی قبل از نیم فصل بدون حضور این دو سه نفر با همین نفرات بازی میکرد و نتیجه می‌گرفت. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و فوتبال با برنامه‌ای ارائه داد. نفرات تیم بسیار با روحیه هستند. از لحاظ تاکتیکی تیم روان بازی می‌کند و مهره‌‌ها زیاد تاثیر ندارند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد اولین دربی که به میدان رفته است، اظهار داشت: اگر اشتباه نکنم اولین دربی من در سال 67 و بازی جام حذفی بود که کار به پنالتی کشید. امیر قلعه‌نویی، شکورزاده، رضا حسن‌زاده از استقلال بازی کردند. در آن مسابقه علی پروین من و کریم باوی را از ابتدا بازی نداد. دقیقه 60 به جای فریبرز مرادی وارد زمین شدم. حسن انصاریفرد هم مصدوم شد و به جای او کریم باوی به زمین آمد. یکی از پنالتی‌ها را من زدم که به گل تبدیل شد.

محرمی در پاسخ به این سوال که اگر قبل از دربی به جمع بازیکنان برود چه صحبتی برای آنها میکند، اظهار داشت: دربی هم مثل تمام مسابقات است. در این بازی کمال کامیابی نیا را نداریم اما بازیکنان آنقدر خوب هستند که عملکرد خوبی داشته باشند. پرسپولیس الان تیم است جای کمال خالی است اما سایر بازیکنان جور او را می‌کشند و برنده می‌شوند. پنج هفته دیگر تیم قهرمان خواهد شد.

وی در مورد اینکه کدام بازیکن پرسپولیس در فصل جاری توانسته رضایت او را برای بازی در پست دفاع چپ جلب کند، خاطرنشان کرد: دیروز به احمدزاده،‌محمد انصاری و صادق محرمی گفتم پرسپولیس کار تیمی دارد. باید همه تمرین کنند.

محرمی در مورد اینکه آیا کسی می‌تواند جای او را پر کند، تصریح کرد: صد در صد می‌توانند چرا نتوانند این کار را کنند. فوتبال همین است. ما هم که به پرسپولیس آمدیم خیلی‌ها در این تیم بزرگی کرده بودند. ما رفتیم نفرات جدید آمدند و این چرخه ادامه دارد.

وی در مورد اینکه اعلام کرده سروش رفیعی می‌تواند به جایگاه ناصر محمد خانی برسد، عنوان کرد:‌ محمدخانی یک استثنا بود. سروش می‌تواند جا پای محمدخانی بگذارد البته پست‌های این نفرات فرق می‌کند. خیلی‌ها می‌آیند و می‌روند اما نفراتی مثل پیوس و محسن عاشوری نمی‌شوند.

محرمی در مورد اینکه گفته می‌شود تیمی که قبل از دربی عملکرد خوبی نداشته در این مسابقه نتیجه گرفته است، گفت: همیشه اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد زمانی بود که ما بدون محمد پنجعلی، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، حمید درخشان و ... استقلال را بردیم. عکس این اتفاق هم برای حریف رخ داده است اما امسال پرسپولیس یک تیم کامل است که بسیار با برنامه کار می‌کند. شرایط خوب این تیم می‌تواند باعث پیروزی در دربی شود.

وی در مورد دیدار استقلال مقابل السد، گفت: الان در ایلام هستم شاید اگر در تهران حضور داشتم به ورزشگاه می‌رفتم و از استقلال حمایت می‌کردم اینجا بحث ایران در میان است و همه باید از استقلال حمایت کنیم.

*گفت‌وگو از رضا ریاضتی، ویدیو این گفت‌وگو را می‌توانید در کانال رسمی روزنامه پیروزی در تلگرام مشاهده کنید.

سروش رفیعی

قهرمانی

مجتبی محرمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی