محرمی: هفت پشت کی‌روش ایرانی است

محرمی: هفت پشت کی‌روش ایرانی است

مجتبی محرمی، در ستایش عملکرد تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی، از علاقه اش به نام مقدس ایران وسرمربی تیم ملی می گوید اما از بازی ایران و کره اخیر چندان راضی نیست.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مجتبی محرمی گفت :بازی با تیم کره چنگی به دل نزد واز حیث فراز وفرود بازی، یکی از بازیهای ضعیف اخیر بود .


محرمی  ادامه می دهد:ما نیازی به نتیجه نداشتیم اما کره های ها در زمین خود برد میخواستند، بنا بر این ما نیاز به انجام بازی زیبا نداشتیم وتنها برای اعتبار فوتبال ونام کشورمان باید بازی می کردیم، اعتقاد دارم علیرغم ارا ئه یک بازی بد، ما تیم موفق وبرنده بازی بودیم .


محرمی در توجیه نوع بازی تیم ملی با کی روش می گوید،وقتی شما در خانه حریف بازی میکنی و10 نفره هم میشوِی نوع بازی عوض می شود ودیگر باید تنها نتیجه مد نظرت باشد نه کلاس بازی وزیبایی بازی، ما به هدفمان رسیدیم، البته ما در گذشته بازی ایران وژاپن را در این شرایط تجربه کرده بودیم، بازی جام ملتهای 92 بود وما در خانه ژاپن یک نیمه مساوی کردیم ودر اول نیمه دوم یک یار ما یعنی جمشید شاه محمدی اخراج شد، فرق امروز و25سال قبل این بود که ما برای صعود نیاز به مساوی داشتیم ولی بچه های تیم امروز استرس ما را نداشتند، ضمنا در قاموس ما نبود که برویم دفاع کنیم وبازی را ببندیم، ما در ان دوران تنها یکی دوبار بازی را بستیم ودفاع کردیم که همان بازی معروفی بود که در سال 69 کره را 1-0 بردیم .


محرمی درباره شادی کی روش ورضایتش از نتیجه گفت: تعصب او را دوست دارم، البته او ایرانی نیست اما در زمانی که حرف تیم ملی ماست، از خیلی ها بهتر رفتار غیرتمند ومتعصبانه نشان می دهد، همین که ما را سالهاست در آسیا سربلند کرده واعتبار فوتبال ما را از نظر نتیجه گیری حفظ کرده نشان از شخصیت او دارد ومن این شخصیت را دوست دارم، او وقتی برای تیم ملی حرف می زند وبا روزنامه نگاران خارجی حرف می زند انگار که هفت پشتش ایرانی است .


محرمی وقتی به فوتبال ایران وکره بر میگردد یاد دوران خود افتاده ومی گوید، بهترین تیم تاریخ کره همان تیمی بود که برابر ما در نیمه نهایی بازی های آسیایی 1-0 باخت، همان بازی بزرگی که من به سیروس خدابیامرز پاس دادم واو گل زد وکره جنوبی را بردیم، کره قبل از آن دو سه سالی بود که در آسیا به هیچ تیمی نباخته بود .

 

محرمی نگاهی قیاسی به فوتبال ملی وحریفانش در ادوار اخیر داشته ومی گوید، تیم ما مثل تیم 10 سال قبل پر ستاره نیست، مثلا در کلاس مهدوی کیا ودایی وعابدزاده وخداداد وکریم باقری ومهدوی کیا نداریم اما یک ستاره داریم که نامش تیم است، تیمی که توان این را دارد که  بازیهای بسیاری را گل نخورد اما از حق نگذریم که تیم ملی فوتبال کشور ما با تیم هایی بازی میکند که نسبت به قبل  اندکی ضعیف تر شده اند وفوتبال در آسیا بی تردید افت کرده اما ما نه تنها افت نکرده که منظم تر وحرفه ای تر شده است.

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

مجتبی محرمی

مقدماتی جام جهانی 2018

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی