محرمی و فاصله چند فرسخی با رامین رضاییان

محرمی و فاصله چند فرسخی با رامین رضاییان

با گذشت یک فصل و اندی از حضور ثابت صادق محرمی هواداران و کادرفنی پرسپولیس اکنون در انتظار رقم خوردن اولین پاس گل او در ترکیب سرخپوشان هستند.
به گزارش پیروزی دیلی، مدافع راست پرسپولیس علیرغم تکنیک مناسب و سرعت خوبی که برخوردار است هنوز نتوانسته فرصت گلزنی مناسبی برای عناصر هجومی تیمش شکل دهد تا از این حیث عملکردش مورد انتقاد قرار داشته باشد. صادق محرمی که توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب سرخپوشان در سمت راست دفاعی از آن خود کند، طی یک فصل اندی حضورش در این تیم هنوز نتوانسته پاس گلی به نام خود کند. این مدافع جوان که بهترین عملکردش را در فصل گذشته از خود به جا گذاشته در فصل هفدهم با افت شدیدی مواجه شده که اوج آن را در بازی با الهلال به اجرا گذاشت. 

 در شرایطی که تاکتیک مدنظر برانکو ایوانکوویچ نیازمند موفقیت مدافعان کناری این تیم است، مطمئنا محرمی در صورت موفقیت در ارسال پاس‌های نهایی مناسب برای حمله وران این تیم می‌تواند عملکرد قابل احترامی از خود به جا بگذارد، مساله‌ای که رامین رضاییان در زمان حضورش در ترکیب این تیم به بهترین شکل ممکن آن را به اجرا گذاشته بود و با پاس گل‌ و گلزنی خود نقش یک مدافع راست قابل اتکا را به نمایش گذاشته بود. محرمی در صورت تمرینات اختصاصی و تمرکز بیشتر روی فوتبال مسلما قادر خواهد بود برتر از فصل گذشته به مهره‌ی تاثیرگذار این تیم تبدیل شود و باید دید تا چه حد به دنبال پیشرفت در این زمینه خواهد بود.

رامین رضاییان

صادق محرمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی