محمدخانی: پرسپولیس استقلال را ببرد می‌رود برای قهرمانی

محمدخانی: پرسپولیس استقلال را ببرد می‌رود برای قهرمانی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر این تیم استقلال را ببرد می‌رود برای قهرمانی.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ناصر محمدخانی در خصوص مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

* خبری از شما نیست. خیلی‌ها دوست دارند شما را در کنار سایر پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی ببینند.


من در شهرستان حضور داشتم، ولی بازی را تماشا کردم. بازی بسیار خوبی ارائه شد و اتفاقاً در یکی از رستوران‌های متعلق به دوستانم مسابقه را تماشا کردم. او طرفدار تراکتور بود و اتفاقاً با او کری می‌خواندم که به او گفتم کمتر از 3 تا نمی‌زنیم که او پاسخ داد اگر شما 3 گل زدید سرم را از ته می‌تراشم. حالا هم منتظر هستم تا او را ببینم تا موهایش را از ته بتراشد.

* به نظر شما پرسپولیس خیلی خوب بود یا مشکلات تراکتورسازی مزید بر علت شد تا این نتیجه حاصل شود.


پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و تیم قلعه‌نویی روی نیمکتش هم بازیکنان بدی نداشت. فکر می‌کنم عملکرد پرسپولیس خیلی خوب بود و از موقعیت‌هایش خیلی خوب استفاده کرد.

* اختلافی که بین پرسپولیس با تیم‌های دیگر رخ داده به نظر شما قهرمانی زودرس را رقم نزده است؟


اگر استقلال را ببریم، دیگر پرسپولیس می‌رود برای قهرمانی.

* غیبت کمال کامیابی‌نیا در این مسابقه را چطور می‌بینید؟


برانکو نیمکت خوبی دارد و تیمی که موفق می‌شود هیچ‌وقت به 11 بازیکن متکی نبوده است. مطمئن باشید که همین نیمکت خوب باعث شده پرسپولیس در اینجای جدول باشد و به نظرم این تیم دیگر دغدغه‌ای ندارد و روی غلطک افتاده است. پرسپولیس تماشاگرپسند بازی می‌کند و این موضوع در چشم هواداران باقی مانده است.

* در اواخر بازی پرسپولیس، سروش رفیعی کمی عصبی شده بود و علی پروین هم همین نظر را داشت، به نظر شما آیا برانکو کار خوبی کرد که او را تعویض کرد؟


علی پروین تجربه لازم را دارد و می‌داند چه بازیکنی عصبی می‌شود. اگر پروین چنین حرفی زده، چون استاد است. زمانی که ما بازی می‌کردیم، 8 بازیکن ملی در تیم پرسپولیس بازی می‌کرد و علی پروین دغدغه‌ای نداشت، اما حالا قدرت تقسیم شده و پول به فوتبال ما آمده و فوتبال روی یک یا دو بازیکن خلاصه نمی‌شود.

* مجتبی محرمی اعتقاد داشت سروش رفیعی یک بازیکن مثل ناصر محمدخانی می‌شود، ولی علی پروین همیشه از شما به عنوان یک بازیکن خارق‌العاده نام می‌برد.

پروین همیشه اسطوره است و همیشه او را دوست دارم. من سروش رفیعی را دوست دارم و او یک هافبک است و میل به نفوذ خوبی دارد و به نظر من جا دارد که خیلی بهتر از اینها باشد. مطمئناً می‌تواند در اروپا هم بازی کند چون سربالا بازی می‌کند.

* اگر باشگاه پرسپولیس از شما دعوت کند برای دربی به ورزشگاه می‌روید؟


ان‌شاءالله به امید خدا می‌روم.

* توصیه شما به مهاجمان این روزهای پرسپولیس چیست؟


من از آنها می‌خواهم در خدمت تیم باشند و در حاشیه نروند. چون اگر به حاشیه بروند فوتبالشان افت می‌کند. مطمئن هستم هم مهدی طارمی و هم رفیعی سال‌ها می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

* حدود 26 سال پیش به شهر ایلام سفر کردید. در آن بازی معروف که بمباران صورت گرفت و شهدای چوار جان خود را از دست دادند شما حضور داشتید؟

من آن زمان در ایران نبودم و به قطر رفته بودم. من شنیدم که علی پروین در هلی‌کوپتر حضور داشت و نزدیک بود به کوه بخورد، ولی من در آن پرواز نبودم.

* بازی استقلال با السد قطر که یک بازی ملی محسوب می‌شود را چطور می‌بینید؟


اینجا دیگر بحث ملی است. همه نفرات عضو کشور ایران محسوب می‌شود و حتی پرسپولیسی‌ها به استادیوم بروند تا استقلال را تشویق کنند. السد تیم خوبی است که به جز ژاوی یک سری بازیکن در این تیم حضور دارند که پاسپورت قطری گرفته‌اند. آنها قطعاً می‌خواهند حرکت استقلال را در بازی امروز کند کنند. من خودم 5 سال در قطر بازی کردم، ولی الان شرایط آنها بهتر شده و بهترین مربیان خارجی را می‌آورند.

* آن زمان چند برابر قرارداد پرسپولیس از قطر پول می‌گرفتید؟


آن زمان اگر ما 12 میلیون پول می‌گرفتیم در میرداماد یا فرمانیه قیمت خانه 24 میلیون بود. پرسپولیس آن سال‌ها 100 هزار تومان هم نمی‌داد.

* وضعیت پسرانت چگونه است؟


عرفان در رده‌های پایه بازی کرد و برای ادامه تحصیل به انگلیس رفت. علی هم در لیگ حرفه‌ای قطر دو سال بازی کرد و یک پزشک فرانسوی پای او را ناقص عمل کرد و نزدیک به یک سال از فوتبال دور شد، ولی حالا به کار تجاری روی آورده است.

* گفت‌وگو از رضا ریاضتی، ویدیو این گفت‌وگو را می‌توانید در کانال رسمی روزنامه پیروزی در تلگرام مشاهده کنید.

دربی

سروش رفیعی

قهرمانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی