محمدرضا اخباری، 7 بازی 12 گل خورده/ وضعیت بحرانی برای دروازه بان تیم ملی

محمدرضا اخباری، 7 بازی 12 گل خورده/ وضعیت بحرانی برای دروازه بان تیم ملی

محمد رضا اخباری گلر ملی پوش سایپا یکی از بدترین دوران های بازیگری خود را سپری می کند.
به گزارش پیروزی دیلی، اخباری که این فصل با پیراهن سایپا به میدان می رود در طول 6 هفته لیگ برتر 9 گل دریاف کرده که آماری بسیار بد برای دروازه بانی با جایگاه او محسوب می شود.

 اخباری حتی در جام حذفی هم مقابل تیم دسته اولی اکسین ناکام بود و سه گل دریافت کرد. در حقیقت او در مجموع 7 دیدار سایپا در این فصل 12 گل دریافت کرده است.

 اخباری در طول چند سال گذشته همواره یکی از موفق ترین گلرهای فوتبال ایران بوده و اردوهای تیم ملی نیز حاضر بوده است اما با ادامه پیدا کردن این شرایط اخباری جایگاهش را در تیم ملی در سال جام جهانی از دست خواهد داد در شرایطی که در اردوی آخر تیم ملی نیز کارلوس کی روش، حامد لک را به او ترجیح داده بود. 

به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی افت حقیقی تیمی باشد که در آن به میدان می رود. حقیقی به هیچ عنوان تمایل نداشت گلر سایپا در این فصل باشد و ترجیح می داد به حضورش در تراکتور ادامه دهد اما در نهایت باشگاه سایپا اجازه نداد اخباری تراکتوری باقی بماند. در نهایت حضور او در سایپا به وضعیت امروز ختم شده که اخباری به عنوان یکی از گلرهای موفق فوتبال ایران تبدیل به یکی از ضعیف ترین دروازه بان های حاضر در لیگ شده است

تیم ملی

سایپا

محمدرضا اخباری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی