محمدرضا ناصحی: می توانستیم پرسپولیس را ببریم/ پدیده به روزهای اوج بازخواهد گشت

محمدرضا ناصحی: می توانستیم پرسپولیس را ببریم/ پدیده به روزهای اوج بازخواهد گشت

هافبک پدیده مشهد گفت: با بازی خوبی که از خود ارائه کردیم برد مقابل پرسپولیس حق ما بود و نباید با یک امتیاز به مشهد برمی گشتیم.
به گزارش پیروزی دیلی، محمدرضا ناصحی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم و توانستیم فقط به یک امتیاز دست پیدا کنیم. 

 هافبک پدیده مشهد تأکید کرد: کاملاً بر بازی مسلط بودیم و اگر دچار بدشانسی نمی شدیم مطمئناً پیروز میدان بودیم و با سه امتیاز به مشهد باز می گشتیم. 

 ناصحی در خصوص انتقاد هواداران پرسپولیس از داور این دیدار نیز اظهار داشت: به آنها حق می دهم چون نمی خواستند روند پیروزی هایشان متوقف شود و به همین دلیل با هر سوتی که داور می زد آنها اعتراض خود را نشان می دادند البته در دقایق پایانی شاید فشار تماشاگران و بازی باعث شد تا کمی قضاوت داور دچار مشکل شود اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در آینده نیز موفق باشد. 

 هافبک پدیده در پاسخ به این سوال که پدیده دچار افت شده است و همانند هفته های اول بازی نمی کند گفت: این کاملاً طبیعی است و هر تیمی دچار آن می شود و پدیده هم از این قاعده مستثنا نیست و من امیدوارم با تلاش کادر فنی و حمایت مسئولان استان بتوانیم دوباره به روزهای اوج بازگردیم. 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مسئولان استان از تیم ما و سیاه جامگان حمایت کنند زیرا این دو تیم پرطرفدار هستند و همیشه دیدارهای آنها مقابل حریفانی چون استقلال و پرسپولیس، تماشاگر زیادی را به ورزشگاه آورده و شور و نشاط را در جامعه رونق دهد.

محمدرضا ناصحی

پرسپولیس-پدیده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی