محمدنبی در گفت‌وگو با پیروزی:کسی که بخواهد برانکو را تغییر دهد مدیریت نمی داند

محمدنبی در گفت‌وگو با پیروزی:کسی که بخواهد برانکو را تغییر دهد مدیریت نمی داند

مهدی محمد نبی این روزها در صدر اخبار باشگاه پرسپولیس قرار دارد. 

به گزارش پیروزی دیلی،قائم مقام باشگاه پرسپولیس در دهه پرفروغ هفتاد شمسی، این روزها مورد هجمه طیفی از افرادی قرار گرفته است که خود را هوادار پرسپولیس می‌دانند. نگرانی این گروه، آمدن چهره ای به پرسپولیس است که جایگاه برانکو را به عنوان سرمربی تیم به خطر اندازد. این افراد به تصویری از نبی استناد می کنند که در جایگاه سرپرست تیم ملی با کیروش ثبت شده است. با این شیوه شاید افشین پیروانی، علی کریمی یا حتی علیرضا بیرانوند هم مورد انتقاد قرار گیرند چرا که این افراد نیز در جایگاه‌های مختلف در کنار کیروش حضور داشتند اما چه کسی است که در تعصب این افراد به پرسپولیس شکی به دل راه دهد اما در این مورد خاص گویا تنها دلیل تخریب، همان تصاویر است و بس. 


مهدی محمد نبی با تماس‌های مکرر حاضر نشد که حتی به عنوان گزینه مدیرعاملی هم گفت و گو کند اما به عنوان کسی که سال‌ها در این باشگاه و فدراسیون حضور داشته، موافقت کرد در مورد شائبه برانکو گریزی و حذف سرمربی موفق پرسپولیس چند کلمه با هواداران سرخ، صحبت کند. نبی این گونه آغاز می کند: من که قراری برای مدیرعاملی باشگاه  با کسی نداشته ام. به لحاظ ساختاری و استاندارد باشگاه داری، در ابتدا تنها کسی می تواند بر جایگاه یک باشگاه پرهوادار تکیه بزند که تعصب و علاقه‌ای به آن داشته باشد. مسلما کسی من را غیر پرسپولیسی نمی‌شناسد. از سوی دیگر به لحاظ منطقی و مدیریتی، به کادر موفقی که توانسته در مدت زمان حضورش به جایگاه‌های ویژه ای دست یابد، نه تنها نباید دست زد بلکه در جهت تقویت آن نیز باید کوشید. اگر کسی پیدا شود و بخواهد چنین تغییری در روند موفقیت و پیشرفت پرسپولیس برانکو ایجاد کند نه تنها از مدیریت چیزی نمی داند بلکه از ورزش و فوتبال هم سررشته ای ندارد.


او در ادامه از سال‌های همکاری با برانکو می‌گوید: یکی از دوران خوب کاری من در کنار برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رقم خورد. همان‌طور که در زمان استانکو که انصافا روند مثبتی در پرسپولیس ایجاد کرد، من متعقدم هر چه که ایشان به اوج و قدرت پرسپولیس اضافه می کند نه تنها باید حفظ کرد بلکه برای برنامه‌های بلند مدت نیز مدیران باشگاه با او همراهی کنند. در خاتمه برای تک تک پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت و تدام پیروزی‌ها را دارم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی