محمد انصاری: مزایده پیراهن سیدجلال تصمیم جمعی بود

محمد انصاری: مزایده پیراهن سیدجلال تصمیم جمعی بود

محمد انصاری فوتبالیست خوش‌اخلاق پرسپولیس هم یکی از کسانی بود که همراه همبازیانش بلافاصله پس از زلزله غرب کشور آستین‌ها را بالا زد و به کمک هموطنان زلزله‌زده شتافت.
به گزارش پیروزی دیلی، دیروز بر همین اساس دقایقی با مدافع خوش‌استیل پرسپولیس همکلام شدیم. 

* خداقوت بابت اقدامات خیرخواهانه شما...

 (حرف‌مان را قطع می‌کند) اولاً جا دارد به هموطنان عزیزمان بابت زلزله تلخ کرمانشاه تسلیت بگویم. این حادثه همه ما را تحت تأثیر قرار داد و این اقدام هم تصمیم جمعی اعضای تیم پرسپولیس بود نه من به تنهایی. 

* به مزایده گذاشتن پیراهن سیدجلال حسینی هم کار جمعی بود؟

 به هر حال سیدجلال حسینی بزرگ ماست و به همین خاطر تصمیم گرفتیم پیراهن ایشان به امضای تمام بازیکنان برسد. این مزایده قرار است از طریق تلگرام صورت بگیرد و امیدوارم مرهم کوچکی بر زخم این عزیزان باشد. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؟ خیلی سخت است در این سرمای پاییزی از دست دادن عزیزان، سرپناه و... واقعاً از ته دل می‌گویم همه ما پرسپولیسی‌ها همسفره تنهایی عزیزان آسیب‌دیده از زلزله غرب کشور هستیم.

 * نقش چهره‌های سرشناس و معروف در ترغیب مردم برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور چیست؟ 

به هر حال افراد مشهور و چهره‌های مطرح به واسطه همین شهرت مورد اعتماد مردم هستند. همین موضوع می‌تواند به جمع‌آوری اقلام و سایر موارد کمک کند. واقعاً این حادثه به قدری تلخ و ابعاد آن گسترده است که هر کاری شود، باز هم کم است. 

* به هر حال شما هم کار بزرگی کردید که در این شرایط به فکر هموطنان آسیب‌دیده‌مان بودید. 

گفتم که کاری نکردیم. کاش می‌توانستیم بیشتر از این‌ها در خدمت مردم عزیز زلزله‌زده کشورمان باشیم. امیدوارم مردم و مسئولان دست به دست هم داده و در این شرایط این هموطنان عزیز را تنها نگذارند. 

* بسیار خوب، هفته آینده با پدیده مشهد بازی دارید. این مسابقه را چطور می‌بینید؟ 

پدیده تیم خوبی است که در فصل جاری عملکرد مناسبی داشته است. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. 

* ولی با توجه به این که بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود از پیش‌برنده‌اید، نیستید؟

 نه، ما هرگز پدیده را دست‌کم نخواهیم گرفت. با تمام وجود و تمرکز کامل کار می‌کنیم تا برنده این مسابقه شویم. سه امتیاز این دیدار ارزش فراوانی دارد و ان‌شاءا... بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

زلزله کرمانشاه

محمد انصاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی