محمد طارمی: در الغرافه، وسلی اشنایدر می‌سازد، مهدی گل می‌زند

محمد طارمی: در الغرافه، وسلی اشنایدر می‌سازد، مهدی گل می‌زند

محمد طارمی مدافع تیم ایرانجوان بوشهر و برادر بزرگتر مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس معتقد است مهدی با انتخاب الغرافه بهترین انتخاب ممکن را انجام داده است.
به گزارش پیروزی دیلی، او در مورد مهدی حرف‌های جالبی می‌زند. 

 * چرا مقابل نساجی در ترکیب تیمت حضور نداشتی؟ 

 مشکل مصدومیت یا محرومیت نداشتم اما چون خواسته‌هایم برآورده نشد، ترجیح دادم با تیم‌مان به قائمشهر نروم.

 * بگذریم اگر موافق باشی از برادرت مهدی بپرسیم. او چطور ترجیح داد به الغرافه برود؟ 

 مهدی طارمی بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ و تا 25 اسفند قراردادی با الغرافه منعقد کرد. البته الغرافه اگر از مرحله پلی‌آف صعود کند در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهد داشت و طارمی از این بابت هم شرایط خوبی خواهد داشت. 

 * چرا طارمی پس از رفت و برگشت از ترکیه و... تا حدودی رابطه‌اش با هواداران پرسپولیس بد شد؟

 در این موضوع باشگاه پرسپولیس و مدیریت وقت مقصر بود. پولی که در آن مقطع مهدی می‌خواست باشگاه به او نداد به همین دلیل مجبور به جدایی شد اما وقتی رفت حرف از برگشتنش زدند و گفتند پول می‌دهیم و او هم برگشت. 

 * طارمی گفته بود مقصد بعدی‌اش اروپاست اما به الغرافه رفت؟! 

 الان اصلاً زمان مناسبی برای رفتن طارمی به اروپا نبود. مهدی هم تصمیم گرفت به دلیل نزدیکی به مسابقات جام جهانی در الغرافه بازی کند و پس از مسابقات جام جهانی به اروپا برود. 

 * گویا برادرت همبازی بازیکن بزرگی خواهد شد.

 بله، وسلی اشنایدر هلندی‌ هم به الغرافه پیوسته به همین دلیل از این به بعد اشنایدر می‌سازد و مهدی گل می‌زند. الغرافه در پست مهاجم کمبود داشت به همین دلیل حتماً مهدی در الغرافه موفق خواهد شد. 

 * فکر می‌کنی مهدی افسوس نمی‌خورد که الغرافه را انتخاب کرده؟ 

 خود مهدی آن‌قدر فهم حرفه‌ای دارد که حتماً پیشرفت خواهد کرد. مهدی شخصیت و اراده مثال‌زدنی دارد به شکلی که وقتی به پرسپولیس آمد همه عناوین را از آن خود کرد. این بار هم مطمئنم در الغرافه بهترین نمایش را ارائه می‌دهد و با درخشش در جام جهانی در تیم ملی با انتخاب یک تیم اروپایی در اروپا هم می‌درخشد. 

 * پرسپولیسی‌ها از برادرت مهدی ناراحتند که گفته دل و دماغ تمرین در تیم پرسپولیس را ندارد اما در تمرینات تیم ملی حضور فعالی دارد.

 شرایط تیم ملی و فضای آن کاملاً با پرسپولیس متفاوت است. در تیم ملی کی‌روش از مهدی حمایت کاملی انجام می‌دهد اما این حمایت در پرسپولیس از طارمی دیده نمی‌شود. وقتی گل می‌زد در پرسپولیس لقب «آقای گل» می‌گرفت اما وقتی گل نمی‌زد به او فحش و بد و بیراه می‌گفتند و خواهان حضور منشا می‌شدند!

الغرافه

محمد طارمی

مهدی طارمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی