مخالفت باشگاه نفت تهران با لغو یا تعویق دیدار سوپرجام/ پرسپولیسی‌ها در فشار

مخالفت باشگاه نفت تهران با لغو یا تعویق دیدار سوپرجام/ پرسپولیسی‌ها در فشار

باشگاه نفت تهران مخالفت خود را با لغو یا تعویق دیدار سوپرجام اعلام کرده است.

به گزارش پیروزی دیلی، کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران ساعت 21 روز جمعه، 30 تیرماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش می‌کند دیدار دوستانه‌ای بین این دو تیم در آلمان برگزار کند و اعلام شده این بازی 31 تیرماه برگزار می‌شود.

با این حال برگزاری دیدار سوپرجام به یکی از دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و عدم حضور این تیم در دیدار مقابل نفت ممکن است عواقبی را برای سرخپوشان به همراه داشته باشد. از سوی دیگر باشگاه نفت نیز به سازمان لیگ اعلام کرده مخالف هر اتفاقی از جمله لغو یا تعویق دیدار سوپرجام است که با این شرایط پرسپولیسی‌ها حسابی تحت فشار قرار گرفته‌اند و باید دید تکلیف دربی اروپایی چه خواهد شد.

سوپرجام

پرسپولیس-نفت تهران

Ali :
۲۲ تیر ۹۶
اقای روزنامه پیروزی تیتربزنیدهواداران مخالف  لغو سوپرجام بخاطربرگزاری دربی دوستانه هستندنگزارید بیخودوبیجهت یه جامو ازدست بدیم 
علیرضا هادیان :
۲۲ تیر ۹۶
باشگاه نفت طبق صحبت های فتاحی در رادیو ورزش -امروز صبح- اعلام کرد هنوز مالکیت نفت مشخص نیست! 
در این صورت باشگاه نفت اول مالک خود را شناسایی و اسناد آن را به سازمان لیگ ارایه کند بعدا فکر سوپرجام باشد، لطفا! 
برگزاری سوپر جام معمولا به فاصله اندکی از پایان لیگ و حذفی کشورها است نه پایان فصل بدنسازی پیش فصل بعد! به نفع خود نفت که کلی تغییرات داشته هم هست که بعد هفته ۵ یا ۶ لیگ ، این بازی انجام شود. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی