مدافع تراکتورسازی گفت:. این یک بازی کثیف است که به راه انداخته اند و برای همه آنها متاسف هستم

مدافع تراکتورسازی گفت:. این یک بازی کثیف است که به راه انداخته اند و برای همه آنها متاسف هستم

مدافع تراکتورسازی گفت:. این یک بازی کثیف است که به راه انداخته اند و برای همه آنها متاسف هستم.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، محمد ایرانپوریان درباره شایعه دوپینگی بودن خود اظهارداشت: خودم هم امروز و دیروز شنیده ام و خیلی سایت ها زده اند این خبر را اما من باید نکته ای را به آنها یادآور شوم؛ یک نهاد رسمی در ورزش ما وجود دارد به نام کمیته ضد دوپینگ و آنها می توانند استعلام بگیرند و از صحت و سقم آن با خبر شوند.
وی ادامه داد: من فقط می توانم بگویم متاسفم برای این افراد که بدون اینکه اطلاع دقیق داشته باشند چنین مسائلی را مطرح می کنند. این چیزها ناراحتی ندارد اما به نظرم نباید با آبروی دیگران بازی کنند. همان طور که گفتم آنها می توانند از کمیته ضد دوپینگ استعلام بگیرند و قشنگ صحت آن را متوجه می شوند.
مدافع تراکتورسازی تاکید کرد: این یک بازی مسخره است که راه انداخته اند و قبل مسابقه بزرگی که در پیش داریم می خواهند تمرکز بازیکنان ما را به هم بزنند. این یک بازی کثیف است که به راه انداخته اند و برای همه آنها متاسف هستم. همه ما می دانیم این بازی از کجا نشات می گیرد و چه کسیانی آن را مطرح کرده اند.

ایرانپوریان

دوپینگ

واکنش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی