مدیرعامل فجرسپاسی: عالیشاه و نوراللهی سرباز سپاه هستند

مدیرعامل فجرسپاسی: عالیشاه و نوراللهی سرباز سپاه هستند

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: عالیشاه و نوراللهی یا باید در فجرسپاسی بازی کنند، یا باید فوتبال را کنار بگذارند و در لشکر عاشورا به خدمت سربازی مشغول باشند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ظهراب قنبری در خصوص احتمال حضور عالیشاه و نوراللهی بازیکن سربازهای تیم فوتبال تراکتورسازی برای ادامه سربازی به تیم فجر شهید سپاسی اظهار داشت: در حال حاضر کد سربازی این 2 بازیکن از سوی سپاه صادر شده است و بازیکنان سپاه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ما پیگیر این موضوع از مشمولین سپاه هستیم، اما عالیشاه و نوراللهی 2 راه بیشتر ندارند، یا باید در فجرسپاسی بازی کنند که خدمت سربازی این بازیکنان هم سپری می‌شود، یا باید فوتبال را کنار بگذارند و در لشکر عاشورا به خدمت سربازی مشغول باشند.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی عنوان داشت: این 2 بازیکن سرباز سپاه هستند و ما از نیروی انسانی سپاه پیگیر این موضوع هستیم که می‌توانیم از امید عالیشاه و احمد نوراللهی به عنوان بازیکنان سرباز تیم فجرشهید سپاسی استفاده کنیم یا نه.

احمد نوراللهی

امید عالیشاه

فجرسپاسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی