مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: استقلال خوزستان از انحلال نجات یافت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: استقلال خوزستان از انحلال نجات یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: استقلال خوزستان در آستانه انحلال بود ولی با تمهیدات صورت گرفته از ورطه انحلال نجات یافت.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، افشین حیدری پیش از ظهر امروز در مجمع هیئت فوتبال استان خوزستان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اهواز اظهار کرد: یکی از هیئت های منظم و با برنامه در استان خوزستان، هیئت فوتبال است و انصافا برنامه های خوبی دارند.

 وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: در موضوع استقلال خوزستان هم به موقع ورود پیدا کرده و از یک فاجعه جلوگیری کردند. تیم استقلال خوزستان به ورطه انحلال رفت و شرایط خوبی نداشت ولی خوشحالیم که این تیم دوباره سرپا شده و در لیگ شرکت می کند. منابع مالی آن هم مشخص شده و فعالیتش را ادامه می دهد. 

 حیدری تصریح کرد: خوزستان در ورزش کشور، سهم دارد و در فوتبال هم به همین شکل. خوزستان استانی با ظرفیت بسیار بالا است که در تمامی نقاط استعدادهای نابی وجود دارد که نیازمند زیرساخت های بسیاری است. از دل زمین های خاکی خوزستان بازیکنان بسیاری به ورزش کشور معرفی شده ولی بسیاری از این زمین ها در طول مدت زمان چند سال اخیر از بین رفت. 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: ۱۴۰ زمین مینی فوتبال را با مشارکت شهرداری ها در استان شروع کردیم و امیدوارم همه مسئولان نقش خود را در تقویت ورزش خوزستان ایفا کنند. خیلی از پروژه های نیمه تمام به ویژه در حوزه فوتبال را تکمیل می کنیم؛ استادیوم شهید مهدیان دزفول امسال بعد از ۱۳ سال توقف تکمیل می شود.

 حیدری گفت: مجموعه فرهنگی ـ ورزشی غدیر را امسال استانداردسازی و آن را به بخش خصوصی واگذار می کنیم. در دنیا کمترین استفاده از زمین فوتبال است ولی در ایران این موضوع برعکس هست. وی خطاب به اعضای فدراسیون گفت: شما در خوزستان امید را دل ورزشگاه های خوزستانی ایجاد کرده است. انشاالله به سمتی حرکت کنیم که ساختار اقتصادی جزو اولویت باشگاه ها شود و سرمایه گذاری در فوتبال افزایش داشته باشد. 

 حیدری با اعلام این خبر که در اداره کل ورزش و جوانان یک کارگروه اقتصادی تشکیل شده، خطاب به مدیران باشگاه های صنعت نفت، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که پشتیبان آنها سیستم صنعتی ـ اقتصادی گفت: برای سه باشگاه کارگروه خاص با مدیران عامل شرکت های پشتیبان در رابطه با استفاده از ظرفیت ماده ۷ برنامه ششم توسعه رایزنی خواهیم کرد.

استقلال خوزستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی