مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر داد: در پایان تمرین امروز وضعیت نهایی انصاری مشخص می شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر داد: در پایان تمرین امروز وضعیت نهایی انصاری مشخص می شود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان تمرین امروز وضعیت نهایی انصاری مشخص می شود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پندار خمارلو درباره آخرین وضعیت محمد انصاری برای بازی مقابل الهلال اظهار داشت: هنوز از حضور محمد انصاری در دیدار فردا مقابل الهلال ناامید نیستیم و این احتمال وجود دارد که او به بازی برسد. طی دو روز گذشته درمان خود را زیر نظر پزشک پیگیری کرده است و در کنار آن کار آب درمانی را انجام داده و قرار است امشب و بعد از تمرین آقای برانکو نظر نهایی اش را اعلام کند.

 وی درباره نشست امروز نمایندگان دو باشگاه خاطرنشان کرد: جلسه خوبی بود. در نشست امروز مسوولان الهلال اعلام کردند که برخلاف برخی خبرها که عنوان شده بود تماشاگران زیادی با چند پرواز اختصاصی از عربستان به مسقط می آیند آنها تماشاگری را از کشورشان به عمان نمی آورند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رایگان شدن بازی را چگونه ارزیابی می کند گفت: برای ما خیلی تفاوت ندارد. بعید می دانیم بیش از بازی گذشته تماشاگری به ورزشگاه بیاید. این واقعیت است که الهلال در عمان طرفدارانی دارد و فکر می کنم همان ها به ورزشگاه بیایند. تماشاگران ایرانی هم شاید حدود 2هزار نفر شوند. ما کارهای اطلاع رسانی را انجام داده ایم و حتی سفارت ایران SMS هایی را به ایرانی ها ارسال کرده تا در جریان رایگان بودن مسابقه قرار بگیرند.

 خمارلو درباره آخرین وضعیت پرسپولیس بیان داشت: شرایط ما خیلی خوب است. امروز ساعت 10 صبح بازیکنان صبحانه خوردند. ساعت 13:30 ناهار بود و ساعت 18:45 تمرین خواهیم داشت. تمرین در زمین اصلی برگزار می شود و قبل از ما الهلال در این مکان تمرین خواهد داشت.



خمارلو

مصدومیت انصاری

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی