مذاکرات باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد با بازیکنان/ می خواهند هرطور شده با گزینه برانکو تمدید کنند

مذاکرات باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد با بازیکنان/ می خواهند هرطور شده با گزینه برانکو تمدید کنند

در حالیکه برخی رسانه ها خبرها جکایت از جدایی تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی از این تیم دارند، با خبر شدیم که مسئولان باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد بازیکنان تراکتور خود وارد عمل شده اند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات فقط شامل نیم فصل نبوده و این باشگاه از دو دوره نقل د انتقالاتی محروم شده و برای فصل آتی نمی تواند بازیکن بگیرد.

 با این وجود مسئولان تیم تراکتورسازی برای تمدید قرادادها دست به کار شده اند. برخی بازیکنان تراکتور که قراردادشان تمام شده نگران بودند که باشگاه نتواند قراردادشان را تمدید کند و به همین خاطر خواهان مشخص شدن تکلیف خود بودند.

خبرهای دریافتی ما حکایت از آن دارد که اقداماتی برای تمدید قرارداد با بازیکنان از سوی آجرلو انجام شده و توافقات لازم با نیمی از بازیکنان صورت گرفته و به زودی قراردادشان تمدید خواهد شد.

 باشگاه تراکتورسازی اصرار زیادی دارد تا قرارداد بازیکنان آزاد خود را تمدید کند چرا که طبق قانون و محرومیت نمی تواند بازیکن جدید جذب کند. یک مقام مسئول در باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار پیروزی دیلی گفت: با بازیکنان مذاکره کرده و با نیمی از آنها به توافق رسیده ایم.

سعید آقایی و محمدرضا اخباری دروازه بان و دفاع چپ ملی پوش تیم تراکتورسازی نیز بازیکت آزاد هستند. سعید آقایی مد نظر برانکو قرار گرفته و باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با او داشته اما هنوز قراردادی امضا شده.

 آجرلو سعی دارد تا هرطور که شده آقایی را مجاب به تمدید قرارداد کند. آقایی در فصل گذشته نیز مدنظر برانکو بود اما باشگاه گسترش فولاد رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه تراکتورسازی داد.

 این در حالی است که برخی منابع خبری مدعی هستند بازیکنان آزاد تراکتور به واسطه بلاتکلیفی این تیم مذاکراتی با سایر تیم ها داشته اند و می خواهند در صورتی که باشگاه تراکتور نتواند طبق قانون قراردادها را تمدید کند پیشنهادات خود را از دست ندهند.

تراکتورسازی

تمدید قرارداد

سعید آقایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی