مستندات طارمی فردا به CAS ارسال می‌شود

مستندات طارمی فردا به CAS ارسال می‌شود

مهدی طارمی قصد دارد در سکوت کار خود را مجزا از باشگاه پرسپولیس دنبال کند و به واسطه همین مساله مستندات خود را طی روزهای اخیر تکمیل کرده و فردا به دادگاه بین اللملی فوتبال ارسال خواهد کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهاجم موفق پرسپولیس که اکنون درگیر حاشیه بزرگی شده که محرومیت 4 ماهه و جریمه نقدی 789500 یورویی را برای او در پی داشته به دنبال پیگیری این ماجرا در دادگاه عالی فوتبال است.

 

طارمی که به واسطه قرارداد با ریزه اسپور و در ادامه بازگشت به تهران و عقد قرارداد با پرسپولیس با شکایت این تیم ترکیه‌ای و محرومیت از سوی فیفا مواجه شده به دنبال این است تا رای صادره را تغییر دهد. به همین واسطه او طی روزهای اخیر با مشورت با چند وکیل و هماهنگی لازم با وکیل تام الاختیار خود لایحه و مستندات لازم برای ارائه به دادگاه CAS را فراهم آورده و فردا آن را ارسال خواهد کرد تا امیدوار به تغییر رای در این حکم شود.

محرومیت

مهدی طارمی

دکتر نصیر :
۱۲ مهر ۹۶
سایت پرسپولیس دیلی!سایت مشرق نیوز بخش ورزشیش امسال عجیب کامنت های بسیار توهین آمیزی علیه مدیران و مسئولین پرسپولیس منتشر می کنه! من تا الان چهار پنج کامنت توی بخش ورزی این سایت گذاشتم علیه استقلال تماما با دستکاری متن تحریف و حتی قرار دادن غلط املایی عمدی منتشر می کنن!
فقط نگاه کنید انتشار کامنت توهین آمیز علیه پرسپولیس رو!
“اگر قانون در این کشور حاکم بود باید پرسپولیس بخاطر استفاده غیرقانونی از بازیکن جریمه درست و حسابی شود جام اولی پارسال را از بگیرند وبفرستندش لیگ یک،ولی کجاست مدیر دلسوزوتخم دار ؟”
مدیر دلسوز و تخم دار!!!!! این وضع یه رسانه مثلآ ارزشی!!! هست به نظرم یا به خاطر باخت های پیاپی در انتخابات و افت مخاطب می خوان از اسم پرسپولیس با انتشار نظرات و تیترهای تند علیه پرسپولیس و تحریک پرسپولیسی ها برای افزایش مخاطب ها استفاده کنن یا طرف کلآ لیدر یا بوقچی سابق استقلال هست که این نظرات زشت رو منتشر می کنه اگر فرض نکنیم خودش این نظرات رو میده چون سریع و در اکثر پست ها نفر اول یا دو هست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی