مسلمان: زمانی خوشحالی می‌کنیم که قهرمان شده باشیم/ کاری از دست بازیکنان برای رضاییان بر نمی‌آید

مسلمان: زمانی خوشحالی می‌کنیم که قهرمان شده باشیم/ کاری از دست بازیکنان برای رضاییان بر نمی‌آید

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما زمانی خوشحالی می‌کنیم که جام قهرمانی را بالای سر برده باشیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، محسن مسلمان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: خداراشکر که با حمایت هواداران‌مان توانستیم 3 امتیاز دیدار مقابل نفت تهران را به دست بیاوریم. به این روند‌مان تا آخر رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهیم و زمانی خوشحالی می‌کنیم که قهرمانی را به دست آورده باشیم.

  وی در مورد کنار گذاشته شدن رامین رضاییان از پرسپولیس عنوان کرد: رامین زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و بازی‌های خوبی برای این تیم انجام داده است. کاری از دست بازیکنان بر نمی‌آید و آنها همه تلاش خودشان را انجام داده‌اند اما تصمیم‌گیرنده اصلی در مورد رامین برانکو است. 

 مسلمان به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه تختی پرداخت و گفت: زمین بازی افتضاح بود و ما نتوانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را به خوبی در این زمین انجام دهیم. هافبک پرسپولیس یادآور شد: با اخراج دروازه‌بان نفت شرایط برای تیم ما بهتر شد و ما امیدوارتر از گذشته هستیم که بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. دروازه‌بان تیم نفت را خدا خیر بدهد که اخراج شد و روند تاکتیکی تیم ما را بهتر کرد.

محسن مسلمان

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی