مسلمان: شخصی که علیه من و طارمی صحبت کرده وجود دارد رو در رو صحبت کند/ ظاهراً برای خیریه بازی می‌کنیم

مسلمان: شخصی که علیه من و طارمی صحبت کرده وجود دارد رو در رو صحبت کند/ ظاهراً برای خیریه بازی می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصی که در یکی از رسانه‌ها علیه من و مهدی طارمی صحبت کرده وجود دارد رودررو صحبت کند.
به گزارش پیروزی دیلی، محسن مسلمان پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در خصوص این بازی و درگیری‌هایی که در آن وجود داشت، گفت: خدا را شکر خوب بازی کردیم و با وجود اینکه امروز در فشار بدنسازی قرار داشتیم نتیجه گرفتیم و شرمنده هواداران نشدیم. درگیری هم در فوتبال پیش می‌آید و طبیعی است. 

 وی در واکنش به صحبت‌های فردی که در یکی از رسانه‌ها به عنوان مسئول باشگاه پرسپولیس (بدون اینکه نامی از او برده شود) علیه او، مهدی طارمی و برانکو صحبت کرده است اظهار داشت: آن شخصی که از طرف باشگاه پرسپولیس مسئول است و چنین مصاحبه‌ای کرده وجود دارد رو در رو صحبت کند. عملکرد من از نظر مردم و نظرسنجی‌ها مشخص است که در دو سال اخیر بهترین بازی‌هایم را انجام داده‌ام. مهدی (طارمی) نیز دو سال آقای گل است چرا یک روز پیش از دیدار با فولاد علیه من و طارمی صحبت می‌کنید؟ اگر من و مهدی تیم را به هم ریخته‌ایم چرا عملکردمان خوب بوده است؟ کسی که در رابطه با سرمربی ما و همچنین من و مهدی صحبت کرده بی‌وجود بوده است. اگر وجود دارد رو در رو صحبت کند، چرا پنهانی مصاحبه می‌کند؟ چرا سر تمرین با ما صحبت نمی‌کند و باید صحبت‌های او را در رسانه‌ها بخوانیم؟ 

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فرد مورد نظر چه کسی است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه کسی است، اما هر کسی که هست در پرسپولیس مسئولیت دارد. مطمئن هستم که چون در مورد پول صحبت کرده‌ایم جریمه‌مان می‌کنند. 

 مسلمان با اشاره به قرارداد بازیکنان استقلال گفت: قراردادهای ما مشخص است. برای بازیکنی مثل داریوش شجاعیان یک میلیارد و 700 میلیون تومان بابت رضایتنامه و یک میلیارد و خرده‌ای نیز به خودش داده‌اند. مطمئن هستم که حرف‌هایی که می‌زنیم جریمه هم خواهیم شد چرا که ظاهراً نباید درباره پول صحبت کنیم و گویا برای خیریه بازی می‌کنیم.

محسن مسلمان

پرسپولیس-فولاد

Mh :
۷ مرداد ۹۶
خیریه چی ?!?! خوبه حالا پول قرارداد رو طبق گفته خودشون 100% گرفتن !! پول نیست پول نیست می فهمید ! سر گنج نشستن تو باشگاه ،هزار تا بدهی از قبل بوده صاف نشه آسیا می پره بعد شما دنبال دو قرون اپشنید ???? پاشو برو یه جا پول بیشتر بدن بهت کسی به زور نگه نداشته 
Mah :
۶ مرداد ۹۶
اتفاقا اینترکاشوند دارهکارشو خوبانجام میده
بنطرم هم طارمی هم مسلمان رو باید از پرسپولیس بندازن بیرون
سه ساله هرسال حاشیه میسازن
صبا :
۶ مرداد ۹۶
خدایامراقب پرسپولیس من باش.
مجید :
۶ مرداد ۹۶
لطفا تیمو ب حاشیه نبرین حالا ک فوتبال ب این زیبایی بازی میکنید حاشیه رو ول کنید 
ب امید قهرمان❤❤❤❤💖💖
Eyni Saeed :
۶ مرداد ۹۶
تا زمانیکه بازیکنی در حیطه وظایفش عدول کند و رفتار حرفه ای نداشته باشد همینه قورباغه هم ابوعطا میخواند... مشکل فوتبال ما فوتبال ی سری مفت خورها هستن ک ب فوتبال کاری ندارن ی مشت مفت خور ک شب و روزشون حاشیه درست کرپن و نابودی فوتبال هستن زیادن تاره لاف هم میزنن ک نان حلال ب سر سفره میبرن!!!؟وقتی هر کس تو حیطه وظایفش عمل نکنه سنگ رو سنگ بند نمیشه چ اون کس مدیر باشه چ اون کس سرمربی باشه و چ اون کس بازیکن باشه و چ اون کس روزنامه مگار و یا خبرنگار ساینها خبرگذاریها باشه ... تف ب کون اون کسی ک باعث ای ناهنجاری تو فوتبال بی در وپیکره... این شد شرینی پیروزی ک تلخیش ب کاممان رفت!!!!!!
میثم :
۶ مرداد ۹۶
این تیم امسال به هیچ جا نمیرسه، با این رفتار 
علی :
۶ مرداد ۹۶
تمام دلخوری بازیکنان از شخصی بنام ترکاشوندهست که موردحمایت طاهری وروزنامهو سایت پیروزی هست  فردی که دراین دوسال اخیر علیه کاوه رضایی کنعانی زادگان  احمدنورالهی عالیشاه طارمی  وخیلی بازیکنان دیگری که در شرف پرسپولیسی شدن بودن یا پرسپولیسی بودن کرد  وکسی هم ازش بخاطراینکاراش انتقادی نکرد شخصی که ردپایش درجریان اوردن دوتا بازیکن بی کیفیت اوکراینی وبستن قراردادهای میلیاردی بهاشون و درجریان لباسهای ایرانی دوزبامارک جیوووا رو شد ولی بازم متاسفانه کسی باهاش برخوردی نکرد .خیلی واضحه باوجوداین شخص درمجموعه پرسپولیس اوضاع پرسپولیس روز به روز بدترمیشود ومسئولیت این وضع برعهده اقای طاهری وروزنامه وسایت پیروزی هست که ازاین فرد حمایت میکنند 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی