مسلمان: کره‌جنوبی را با گل طارمی شکست می‌دهیم

مسلمان: کره‌جنوبی را با گل طارمی شکست می‌دهیم

محسن مسلمان در بازی با الاهلی عربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و چند روزی نتوانست همراه پرسپولیسی‌ها در تمرینات شرکت کند.
به گزارش پیروزی دیلی،دیروز خبردار شدیم مهندس پرسپولیسی‌ها از امروز (پنج‌شنبه) سر تمرینات می‌رود و... محسن مسلمان در این رابطه به ما می‌گوید: در بازی با الاهلی عربستان از ناحیه مچ پا مصدوم شدم. اول فکر نمی‌کردم چیز مهمی باشد ولی پایم به مرور ورم کرد و دیگر نتوانستم تمرین کنم.

 وی ادامه می‌دهد: چند روزی را زیر نظر پزشکان به فیزیوتراپی پرداختم و ان‌شاءا... از امروز (پنج‌شنبه) سر تمرین پرسپولیس حاضر می‌شوم تا ببینم خدا چه می‌خواهد. وقتی از محسن مسلمان درباره بازی ایران و کره‌جنوبی در سئول می‌پرسیم، جواب می‌دهد: تیم ملی شرایط خوبی دارد و می‌تواند بدون استرس برابر حریف بازی کند. امیدوارم تیم ملی کشورم بتواند در خاک کره‌جنوبی حریف را شکست دهد تا دل مردم ایران شاد شود. 

هافبک شماره ۷۷ پرسپولیس با اشاره به آمادگی مهدی طارمی دوست صمیمی‌اش می‌گوید: با مهدی طارمی که صحبت می‌کردم از روحیه بالایی برخوردار بود و ان‌شاءا... با گل او کره‌جنوبی را شکست خواهیم داد

ایران-کره جنوبی

محسن مسلمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی