مسوولان باشگاه به دنبال راهی برای تمدید قرارداد برانکو

مسوولان باشگاه به دنبال راهی برای تمدید قرارداد برانکو

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا بندهایی را به قرارداد برانکو ایوانکوویچ اضافه و قرارداد با سرمربی کروات را بطور رسمی تمدید کنند.

 

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ هنوز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس برای ادامه فعالیت در این تیم تمدید نکرده است تا حاشیه‌هایی در این خصوص مطرح شود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصمیم دارد تمام مسائل مالی و مدیریت فنی‌اش را در قرارداد جدید خود با باشگاه پرسپولیس صریح و شفاف ذکر کند تا مشکلی در آینده همکاری‌اش با مدیران سرخپوشان به وجود نیاید. از این رو در جلسات متعدد خود با حمیدرضا گرشاسبی بر سر جزئیات مندرج در قرارداد جدید بحث های مفصلی داشته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا تخفیف هایی را از سرمربی کروات سرخپوشان دریافت کنند. از این رو بحث تمدید رسمی قرارداد با برانکویی که زمستان سال گذشته به توافقات اولیه در این زمینه رسیده بودند به تاخیر افتاده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم دارند بحث بر سر تمدید قرارداد با ایوانکوویچ را تا پیش از بازی برگشت سرخپوشان مقابل الجزیره امارات مطرح کنند. آنچه قطعی به نظر می رسد ماندن سرمربی محبوب سرخ ها روی نیمکت این تیم است تا فصل آینده نیز هدایت قهرمان دوسال گذشته فوتبال ایران را عهده دار شود.

برانکو

پرسپولیس

گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی