مشت های گره کرده ستاره ایرانی در آفاس استادیوم

مشت های گره کرده ستاره ایرانی در آفاس استادیوم

یک بار دیگر درخشید تا با همین عملکرد آلکمار به بردی سرنوشت ساز رسیده و یکی از مدعیان آردیویسه لقب بگیرد.
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا جهانبخش در ادامه بازی های درخشان خود در ترکیب AZ مقابل ویلم تیلبورگ هم گل زد هم پاس گل داد تا یکی از بهترین بازیکنان آلکمار لقب بگیرد و برای چندمین بار در این فصل کاندیدای کسب عنوان بازیکن برتر هفته شود. 

 شماره 7 آلکمار هم گل تساوی این تیم را از روی نقطه پنالتی با اعتماد به نفس خاص وارد دروازه حریف کرد هم پاس گل سوم را برای وورگهوست ساخت تا به این ترتیب در جدول گلزنان و پاسورهای لیگ هلند جایگاه فوق العاده ای برای خود رقم بزند به خصوص در بین پاسورها که صدر جدول را به تسخیر درآورد تا بیشتر از هر زمان دیگری نامش بر سر زبان ها بیافتد.

 جهانبخش که این روزها به یکی از محبوب ترین چهره ها نزد هواداران آلکمار تبدیل شده شب گذشته درهر شادی که با هم تیمی هایش در زمین مسابقه به نمایش گذاشت با مشت های گره کرده رو به آسمان فریاد برتری سر داد تا همین تصاویر به سوژه اصلی رسانه های هلندی و سایت های منتسب به باشگاه آلکمار شود.

آلکمار

علیرضا جهانبخش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی