مشکلی که شاید کی روش حلش کند/ سردار و بییش از 900 دقیقه گل نزدن

مشکلی که شاید کی روش حلش کند/ سردار و بییش از 900 دقیقه گل نزدن

سردار آزمون بیش از 900 دقیقه است که در لیگ برتر روسیه برای تیمش گل نزده است و حتما اخبار مربوط به این خبر را خوانده اید.
به گزارش پیروزی دیلی، از سردار آزمون 900 دقیقه گل نزدن عجیب است چرا که او مهاجم پا به توپی است و خودش به خوبی برای تیم موقعیت خلق می کند و از همه مهمتر ضربه به چارجوب خوبی دارد.

 مشکل سردار بی شک فنی نیست. اگر فنی بود او این همه گل در لیگ برتر روسیه و لیگ قهرمانان برای تیم هایش نمی زد و در بازی های مقدماتی جام جهانی هم مهره درخشان تیم ملی لقب نمی گرفت. هر آنچه هست سردار باید ریکاروی روحی و روانی شود و این مشکلی است که شاید به دست کی روش حل شود. 

 دغدغه های این فصل سردار از جایی شروع شد که سایت های خاجری از حضور در بهترین تیم های جهان خبر دادند اما این بار هم را در لباس تیم کازان دیدیم. کسی چه می داند. شاید سردار از حضور در لیگ برتر روسیه بعد از چند سال اشباع شده. اما با این حال او نتوانسته از لطفی که بری دیف در حق او روا داشته بگذرد و دوباره شاگردش شده است. 

 ماجرای دوپینگ اسب سردار آزمون هم بد جوری شرایط روحی و ورانی این بازیکن را بهم ریخت تا جایی که سردار مجبور به مصاحبه در این زمینه شد و همین مصاحبه او هم چالش هایی به وجود آورد. در ادامه بهاره افشاری دست به ساخت مستندی در این زمینه زده است که در این مستند سردار هم حضور حقیقی دارد. 

 ادامه این روند به ضرر تیم ملی و از همه بدتر سردار آزمون است. به خصوص که مهدی طارمی هم محروم است و طبیعتا در حضور دوباره در تیم ملی آن شادابی گذشته را نخواهد داشت به این خاطر که از شرایط بازی به دور است. 

 مشکل سردار باید توسط کی روش واکاوی و حل شود و معتقدیم کی روش آن قدر مربی سرد و گرم چشیده ای است که بتواند سردار را به روزهای خوب گذشته برگرداند.

سردار آزمون

کی روش

گلزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی