مصاحبه بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با نفت

مصاحبه بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با نفت

بازیکنان پرسپولیس پس از پایان بازی با نفت در میکسد زون پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بودند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت تهران در مورد این بازی، اظهار داشت: بازی خوبی نبود تیم حریف کاملاً بسته و عقب بازی می‌کرد ضمن اینکه توپ‌های ما هم به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم امروز قسمت این بود که بازی را مساوی کنیم، چون تیم حریف 11 نفره در 18 قدم خود حضور داشت، باید تلاش کنیم در بازی‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد درگیری‌اش با محمد نصرتی، گفت: نصرتی بزرگتر ما است اما آنقدر که او در این بازی به من چنگ زد تمام بدنم زخم شده است. فکر می‌کنم برخی اتفاقات چندان زیبا نباشد. ضمن اینکه اصلاً دلیل کارت زرد داور را نمی‌دانم برخی اتفاقات فقط برای پرسپولیس است و زمانی که بازیکن استقلال روی کمر بازیکن حریف راه می‌رود هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه متأسفانه این روزها همه چیز ضد پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: آقایان باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند، در بازی امروز داور دو پنالتی ما را نگرفت و این اتفاقات در بازی‌های قبل هم رخ می‌داد، دلیل این اتفاقات را نمی‌دانم و فقط امیدوارم که آقایان تجدیدنظر کنند.

خلیل‌زاده در خصوص غیبت منشا و احمدزاده، گفت: من بازیکن هستم و کاری به این موارد ندارم، قطعاً سرمربی و کادر فنی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنند.

محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس در پایان بازی این تیم مقابل نفت تهران اظهار داشت: فوتبال یک حقیقتی است که وقتی تماشاچی نباشد آن بازی لذتی ندارد. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم با یک نتیجه عادلانه سه امتیاز را بگیریم. تیم نفت هم تاکتیک خاص خودش را دارد و امروز هم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

وی در پاسخ به این سؤال که شجاع خلیل‌زاده مدعی شده دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفته‌اند، نظر شما چیست؟ گفت: چه بگویم. من ترجیح می‌دهم به این موضوع ورود نکنم.

انصاری در ادامه صحبت‌های خود در مورد بازی امروز پرسپولیس مقابل نفت، گفت: به نظرم بد کار نکردیم. امروز نفت از یک تاکتیک دفاعی خوب و چندلایه استفاده کرد و من به آنها تبریک می‌گویم.


شجاع خلیل زاده

محمد انصاری

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی