مصاحبه‌های کی‌روش با آس اسپانیا؛ سرمربی تیم ملی می‌تواند از رسانه معتبر اسپانیایی شاکی باشد!

مصاحبه‌های کی‌روش با آس اسپانیا؛ سرمربی تیم ملی می‌تواند از رسانه معتبر اسپانیایی شاکی باشد!

امروز مصاحبه‌هایی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سایت آس اسپانیا منتشر شده است که فدراسیون فوتبال آن را تکذیب می‌کند و با این شرایط سرمربی تیم ملی می‌تواند از این سایت خبری معتبر اسپانیایی شاکی باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، امروز سایت رسمی رسانه معتبر آس اسپانیا مصاحبه‌هایی از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد و در آن انتقاداتی را از فدراسیون فوتبال و مقامات فوتبال کشورمان مطرح کرده بود. 

 سایت پیروزی دیلی بنا بر رسالت خبری خود ترجمه این مصاحبه‌ها را منتشر کرد که عصرامروز سایت فدراسیون فوتبال هر گونه صحبت کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با این رسانه را تکذیب کرد و عنوان کرد که سرمربی تیم ملی هیچ مصاحبه‌ای با رسانه آس نداشته است.

 البته با توجه به انتشار این مصاحبه‌ها در سایت آس به زبان اسپانیایی، سرمربی تیم ملی فوتبال قطعا می‌تواند نسبت به این مصاحبه‌ها که از سوی او و فدراسیون فوتبال، صحیح نیست، شاکی باشد بالاخص از یواخیم ماروتو خبرنگار سایت آس. 

لازم به این توضیح است، مطالبی که این رسانه اسپانیایی منتشر کرده البته چندان بی‌شباهت با مطالب و صحبت‌هایی که سرمربی تیم ملی در فیس بوک خود منتشر کرده، نیست و باید دید چه دلیلی دارد که سایت فدراسیون فوتبال مطالب مستندی که سرمربی تیم ملی با این رسانه اسپانیایی کرده و خبرگزاری فارس فقط مطالب آن را ترجمه کرده است را تکذیب می‌کند. 

 **بخش‌هایی از مصاحبه کی‌روش 

 تهدیدات برای من اهمیتی ندارد.
نمی‌توانند مرا ساکت کنند. 
 ما به حمایت بیشتری از طرف ایران احتیاج داریم. 
 ایران فرصت دارد مقابل حریفان قدرش سطح فوتبال خود را نشان بدهد.
 می‌توانند مرا اخراج کنند ولی مادامیکه هواداران و بازیکنان حمایتم کنند این چیزها برایم مهم نیست.
 اسپانیا و پرتغال روی کاغذ مدعی صعود هستند ولی در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

قرعه کشی جام جهانی2018

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی