مصطفوی: اگر من مدیرعامل پرسپولیس بودم طارمی را دو سال از حضور در میادین فوتبال محروم می کردم !

'داریوش مصطفوی' مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: بی اطلاعی مدیران پرسپولیس از قوانین بین المللی باعث شد آوار سنگینی بر دوش این باشگاه و هواداران ریخته شود.
به گزارش پیروزی دیلی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر این تیم، گفت: پرسپولیس به شدت وارد حاشیه شده و برای خروج از این وضعیت کار سختی پیش رو است. یکی از دلایل حواشی پرسپولیس موفقیت این تیم در فصل گذشته است. 

 وی افزود: متاسفانه در فوتبال ما تیم های قهرمان با حواشی بسیار زیادی روبه رو می شوند و همین مساله باعث می شود تا اکثر آنها سال بعد از قهرمانی شرایط سختی را تحمل کنند. 

 مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقش اساسی مدیریت باشگاه در حواشی ایجاد شده، گفت: نباید فراموش کنیم مقصر تمامی این اتفاقات و به ویژه حواشی که جدیدا وارد پرسپولیس شده مدیریت باشگاه است.

 وی تصریح کرد: تعجب می کنم باشگاهی با این تعداد نیرو و با وجود حضور افراد متخصص در بخش حقوقی نمی تواند مانع اتفاقی که برای طارمی رخ داد، شود و دلیل اصلی این ناتوانی فوتبالی نبودن مدیران پرسپولیس اسست.

 مصطفوی اظهار کرد: نداشتن اطلاعات بین المللی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس باعث شد تا آوار سنگینی بر دوش هواداران و باشگاه پرسپولیس بریزد و هیچکس هم مسئولیت آن را برعهده نگیرد.

 رییس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: در گذشته وقتی برای دفاع از حقوق فوتبال به فیفا می رفتیم به خاطر شناسنامه فوتبالی که در اختیار داشتیم جور دیگری با ما رفتار می کردند و ما را از جنس خود می دانستند.

 وی افزود: ای کاش مدیران باشگاه پرسپولیس و حتی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات ناخوشایندی که در خصوص طارمی افتاد حداقل برخوردی با این بازیکن می کردند. مطمئن باشید اگر من مدیرعامل پرسپولیس یا رییس فدراسیون فوتبال بودم قطعا این بازیکن را دو سال از حضور در میادین فوتبال محروم می کردم و به هیچ عنوان به این مساله فکر نمی کردم که گل های این بازیکن میز مدیریت را برایم حفظ می کند.

 «مهدی طارمی» مهاجم تیم ملی و پرسپولیس پس از جدایی پر حاشیه از لیگ ترکیه و بازگشت پرسپولیس با محرومیت چهار ماهه از میادین فوتبال روبه رو شده است. همچنین فیفا باشگاه پرسپولیس را هم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرده است.

طارمی

محرومیت

مصطفوی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی