مصلح: با مشورت انصاری پرسپولیسی شدم/ می‌خواهم در موفقیت تیم در آسیا سهمی داشته باشم

مصلح: با مشورت انصاری پرسپولیسی شدم/ می‌خواهم در موفقیت تیم در آسیا سهمی داشته باشم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مشورت محمد انصاری و کمک‌هایی که از وی گرفتم پرسپولیس را انتخاب کردم.

به گزارش پیروزی دیلی، شایان مصلح در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالات پیرامون حضورش در پرسپولیس پاسخ داد.

متن این گفت‌وگو به شرح زیر است: 

* سرانجام پرسپولیسی شدی.

خدا را شکر می‌کنم در یک برهه پراسترسی که داشتم خیر و صلاح این بود که پرسپولیس را انتخاب کنم. با مشورت‌هایی که با خیلی از دوستان بخصوص محمد انصاری داشتم تیم جدیدم را انتخاب کردم. البته محمد انصاری همیشه دست من را باز می‌گذاشت و می‌گفت تصمیم با خودت است ولی خدا را شکر با مشورت‌هایی که با او کردم پرسپولیس را انتخاب و به این تیم پیوستم.

* امروز در صفحه اجتماعیت متنی دلنشین را منتشر کردی که مربوط به سپیدرود بود.

سپیدرود خانه من است و توانست من را به سطح اول فوتبال معرفی کند. می‌دانید که در ایران فوتبال پایه ارزش خاصی ندارد ولی سپیدرود بهترین پل برای پیشرفت من شد. واقعاً گیلان مردم خونگرمی دارد و در کنار استعدادها مردم عاشق فوتبال هستند. وقتی در لیگ 2 تعداد 20 هزار نفر به استادیوم می‌آیند این چیز عجیبی است. زمانی که من تیم نداشتم نظرمحمدی من را به داماش آورد و سپس به سپیدرود اضافه کرد. اینها چیزهایی است که فراموش نمی‌کنم.

* ظاهراً حاجی هم هستی؟

(باخنده) در سپیدرود به من می‌گفتند کربلایی ولی فکر کنم امسال باید به من بگویند حاج محمد کربلایی.

* مداحی هم می‌کنی؟

نوکری اهل بیت افتخار من است و برای مداحی اهل بیت شعر هم می‌گویم. من از چهارم ابتدایی مداحی می‌کنم و ان‌شاالله من و محمد قرار است این کار را انجام دهیم. بازیکنان به شوخی می‌گویند سمت چپ پرسپولیس را هیأت بزنید.

* نظرت در مورد این همه ارادتی که به ائمه داری چیست؟

ما هرچه داریم از خداوند و وجود نازنین 14 معصوم است. اگر به آنها توسل می‌کنیم برای خودمان نیست بلکه برای عرض ارادت به آنها است. من 3 سالم بود که پدرم را از دست دادم و مادرم با سختی زیاد بزرگم کرد. الان که اینجا هستم خوشحالم به خاطر مادرم. دیشب نزدیک به افطار بود که مادرم تماس گرفت و گفت شایان اعلام کن که به پرسپولیس رفتی. وقتی دعای مادرم پشتم است مطمئن باشید می‌توانم موفق شوم و حالا هم پیوستم به پرسپولیس را به مادرم تبریک می‌گویم.

* به عنوان سئوال پایانی: حضور پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر آسیا را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه بازیکنان دیگر تیم لخویا را شکست دادند و روحیه مضاعفی گرفتند. این یک افتخار بزرگ است و حالا هم عزم ما برای قهرمانی آسیا جزم شده و من هم تلاش می‌کنم سهم کوچکی در ادامه موفقیت پرسپولیس داشته باشم.

انصاری

مصلح

پرسپولیس

Ali :
۲۳ خرداد ۹۶
خوش اومدی کربلایی خیلی دوستت داریم 
علیرضا هادیان :
۲۲ خرداد ۹۶
خوش اومدی شایان جان. خوشحالم که به ۶تایی ها نه گفتی. باید یاد بگیرند به تصمیمات دیگران احترام بگذارند و البته اول معنای احترام گذاشتن را درک بکنند و بدانند احترام به دیگران احترام به خود است. امیدوارم در پناه خدا با محبوب ترین تیم آسیا روزهای خوش و موفقی را باهم تجربه کنیم و درست باهم بودن را زندگی کنیم. 
عشق است ارتش سرخ آسیا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی