مصلح: برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردم/ می‌دانستیم یک دربی در پیش داریم!

مصلح: برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردم/ می‌دانستیم یک دربی در پیش داریم!

بازیکن پرسپولیس گفت:‌ این اولین بازی من در ورزشگاه آزادی بود و خوشحالم که در اولین گام توانستم بازی کنم و خودم را با این فضا وفق دهم.


به گزارش پیروزی دیلی، شایان مصلح بعد از برتری پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: نفت تیم خوبی بود و بازیکنان بزرگی داشت که سال‌ها رد لیگ برتر بازی می‌کردند. می‌دانستیم یک دربی داریم و تلاش کردیم تا جام را به دست بیاوریم.

وی درمورد اینکه در اولین بازی‌اش، اولین جام را به دست آورد، گفت: این قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم و خدا را شکر توانستم برای پرسپولیس بازی کنم. این اولین بازی من در ورزشگاه آزادی بود و خوشحالم که در اولین گام توانستم بازی کنم و خودم را با این فضا وفق دهم.

مصلح در مورد اینکه در پست او بازیکنان خوب دیگری حضور دارند، گفت: همه با هم رفیقیم اما رقابت هم داریم و هر کسی که بهتر باشد، او بازی می‌کند. با این حال مهم موفقیت پرسپولیس است.

هافبک پرسپولیس یادآور شد: در لیگ هفدهم کارمان بسیار سخت است.

سوپرجام

مصلح

علی :
۳۱ تیر ۹۶
عالی بود خدایی ولی حیف که برانکو عاشق ماهینیو احمدزاده هست دوتابازیکنی که منصوریان تو دربیها تمام فشارشو ازسمتی که این دوبازی میکنن به پرسپولیس واردمیکنه اینو ازیکی ازدوستام که تودانشگاه شریفه شنیدم و توتیم انالیزپرسپولیس برای دربی بود  گفت توانالیزای ما که به منصوریان اعلام کردیم ضعبفترین بازیکنان پرسپولیس احمدزاده وماهینی بودند ولی حیف که برانکو حرف هیچکسو گوش نمیکنه .شما اگرباهاش رفیقید بهش بگید بقران عین حقیقتو گفتمتون  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی