مصلح: حریفان‌مان باید ناراحت باشند که با ما همگروه شدند

مصلح: حریفان‌مان باید ناراحت باشند که با ما همگروه شدند

دفاع چپ سرخپوشان گفت: گروه استقلال از گروه ما سخت‌تر است. ما قبلاً با الهلال و الدحیل بازی کردیم و می‌دانیم چه تیم‌های باکیفیتی هستند.

به گزارش پیروزی دیلی، با مشخص شدن حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی با شایان مصلح مدافع چپ سرخپوشان که سابقه بازی مقابل الاهلی عربستان و السد قطر را دارد، انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید...



* باز هم با السد همگروه شدید؟

السد تیمی قوی است و مهره‌های خوبی دارد و هر بار که با آن‌ها بازی کردیم، کار سختی داشتیم، اما خدا را شکر دو بار این تیم را بردیم.



* بعد هم الاهلی و تکرار خاطره خوب تو از این تیم.

بهترین خاطره من از لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ همان بازی الاهلی بود که پنالتی گرفتم و اولین بازی من هم بود. حتی لباس آن بازی را یادگاری نگه داشتم.



* گروه پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

گروه سختی داریم و امیدواریم از این گروه صعود کنیم. قبلاً هم الاهلی و هم السد را بردیم و آن‌ها باید بدانند با نایب‌قهرمان دور قبل بازی دارند و از همگروهی با ما باید ناراحت باشند.



* فکر می‌کنی کدام تیم از پلی‌آف صعود کند؟

النصر تیم قدرتمندی است و خارجی‌های خوبی دارد و از طرفی پاختاکور هم تیم فیزیکی است و سال گذشته ما در ازبکستان کار سختی داشتیم، ولی النصر تیم قوی‌تری به نظر می‌رسد.



* دوست دارید کدام تیم از پلی‌آف صعود کند؟

اگر بنا به دوست داشتن باشد من نیروی هوایی عراق را ترجیح می‌دهم، ولی نماینده عراق کار سختی دارد و باید دو بازی را برنده شود. بین النصر و پاختاکور هم باید بگویم ما در امارات تماشاگر داریم، ولی تیم‌های اماراتی فوتبال خوبی بازی می‌کنند و پاختاکور هم به عنوان نماینده ازبکستان یک تیم فیزیکی است که نتیجه گرفتن مقابل آن‌ها دشوار است و بازی با هر تیمی سختی خودش را دارد. در نهایت دوست دارم تیم عراقی صعود کند.



* از گروه استقلال باخبر شدی؟

بله، گروه استقلال از گروه ما سخت‌تر است. ما قبلاً با الهلال و الدحیل بازی کردیم و می‌دانیم چه تیم‌های باکیفیتی هستند، ولی گروه ما هم دشوار است و امیدوارم نمایندگان ایران در این مرحله موفق باشند.



* بازی فردا با تراکتور را چطور می‌بینی؟

تراکتور تیم خوبی است و بازی فردای ما یک بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود. تمام تلاش‌مان را برای بردن این بازی می‌کنیم تا امتیاز‌های لازم در نیم‌فصل اول را جمع کنیم و در جمع مدعیان باقی بمانیم. می‌خواهیم با شروع نیم‌فصل دوم و اضافه شدن بازیکنان جدید استارت قهرمانی در لیگ هجدهم و هت‌تریک قهرمانی را بزنیم.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی