مصلح:خندیدم لجشان گرفت/سال 97 نمره پرسپولیس 20 می شود

مصلح:خندیدم لجشان گرفت/سال 97 نمره پرسپولیس 20 می شود

مدافع بلند قامت سرخ ها آماده است تا سال 1397 را با برنامه های مهم و ویژه ای استارت بزند. این در حالی است که سالی که گذشت نیز برای او سال پرباری از نظر فوتبالی محسوب می شد.

به گزارش پیروزی دیلی، در سالی که روزهای آخر آن را سپری می کنیم مصلح موفق شد در لباس تیم سپیدرود آرزوی چندین و چند ساله مردم استان گیلان را برای حضور در لیگ برتر عملی کند و پس از آن به خاطر درخششی که در لیگ یک داشت، نظر مثبت کادرفنی پرسپولیس را به خود جلب کرده و پیراهن ارتش سرخ را برتن کند و با پرسپولیس هم در لیگ برتر قهرمان شود و در آسیا هم صدرنشین. در آستانه سال نو به سراغ شایان رفتیم. مدافع خوش خنده و بشاش پرسپولیس که تا به امروز کسی او را بدون لبخند ندیده است. سوالات خبرنگاران پیروزی دیلی با جواب های جالبی از سوی مصلح همراه شد که در ادامه خواهید خواند:

- با سپیدرود در آغاز سال 96 جشن صعود گرفتید و پرسپولیس در روزهای آخر جشن قهرمانی در لیگ برتر!

خدا رو شکر که امسال به لحاظ فوتبالی سال خوب وپرباری برایم بود و اتفاقات خوبی را پشت سر گذاشتم. 2 جشن در یک سال می تواند برای هرفوتبالیستی ایده آل باشد. هم برای سپیدرودی ها خیلی خوشحالم که آروزی چندساله شان را در سال 96 محقق دیدند و هم تکرار قهرمانی پرسپولیس باعث مسرت همه ما شد.


- فکر می کنی در روزهای سال جدید شرایط برای قهرمانی در آسیا برای پرسپولیس محقق شود؟
ان شااله که همین طور شود. تیم ما در لیگ برتر روند خوبی را داشت و مجموعه تیم با کمک خدا و حمایت هواداران موفق شدند تا در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی مان مسجل شود. تمام تلاش ما این است که در هدف بعدی موفقیت در آسیا را نشانه گیری کنیم. در فصل قبل هم پرسپولیس شایسته قهرمانی در آسیا بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با توکل به خدا و تلاش همه می خواهیم این اتفاق را در سال جدید برای هواداران مان رقم بزنیم.


- برای سال تحویل چه برنامه ای داری؟
سال تحویل ان شالله در کنار خانواده هستم و به احتمال زیاد خونه مادربزرگ . سال تحویل در کنار خانواده صفای خاصی دارد. 


- هنوز هم کسی هست که بهت عیدی بده؟
عیدی گرفتن که  خیلی خوبه و همه دوست دارن عیدی بگیرن اما  از وقتی بزرگ شدیم دیگه کمتر عیدی بهمون میدن و خودمون باید برای عیدی دادن دست به جیب شویم.


- تا حالا مربیان  فوتبال از  کسی عیدی  گرفتی؟
عیدی از مربی؟!   امسال در پرسپولیس از مربی ام عیدی گرفتم. آقای برانکو چند روز پیش به همه ما ساعت عیدی داد که عیدی خوبی بود.


- اتفاقات خوب و بدی که در سال 96 داشتی چه اتفاقاتی بوده؟
سال ۹۶ برای من پر از اتفاق خوب بود. از صعود به لیگ برتر با سپیدرود تا سفر کربلایی که در  اربعین داشتم فوق العاده بود.  قهرمانی سوپرجام و لیگ برتر با پرسپولیس هم جزو اتفاقات خیلی خوب بود  اما  با همه این  اتفاقات خوب و دوست داشتنی پنالتی اخراجی که   در بازی  الاهلی گرفتم یه جور دیگه بهم چسبید.


- بهترین اتفاقی که دوست داری سال جدید  برای اتفاق بیفته چیه؟
دوست دارم در سال جدید با پرسپولیس قهرمان آسیا شم و بتوانم بعد مدت ها به دمشق بروم تا دوباره افتخار زیارت حضرت رقیه سلام الله علیها نصیبم شود.


- امسال در پرسپولیس چه بازی خاطره انگیزی داشتی؟
بهترین بازی پرسپولیس؟!!  فکر کنم همان بازی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا بود که با وجود این که به عنوان یار جانشین به زمین آمدم اما خدا به من کمک کرد و توانستم هم یک اخراجی از حریف بگیرم و هم یک پنالتی تا تیم در آن بازی نتیجه دلخواه را بگیرد.


- در همه عکس هایت یک حالت مشترک و خاص داری!

( باخنده). همه اش می خندم! درست است؟


- این خنده های همیشگی برایت دردسرساز نمی شود؟
چرا. تا حالا چند بار به دردسر افتاده ام!( باخنده)


-خب حالا یک اتفاق خنده دار در سال96 را برای ما بگو!
 اتفاق خنده دار که کلا من همیشه می خندم و نیازی به اتفاق خنده دار ندارم! (باخنده) فکر کنم خودم اتفاق خنده دارم. مثلا تو بازی یه اشتباهی می کنم و مثلا توپ از دست می دم می خندم همه می گن چرا می خندی می گم قیافم این شکلیه همه حرصشون در میاد!!!


- حالا که خوش خنده هستی و خوش اخلاق لابد اهل شوخی با دوستان و همبازیانت هم هستی!
جنبه خودم خیلی بالاست و از شوخی ناراحت نمی شوم. با همه هم خوب هستم و شوخی می کنم اما معمولا من با بشار رسن و احسان علوان زاده شوخی می کنم.


- پس حتما با این نفرات صمیمی ترهستی. در سفرها و اردوهای خارجی با کسانی هم اتاق بودی؟
آش کشک خالمه! ( باخنده) معمولا من با  بشار رسن هم اتاقم. بشار خیلی خوبه و من خیلی دوستش دارم.


- کی از همه شیطون تره؟ کی بامزه تره؟
اکثر بچه های تیم شیطنت می کنن اما بامزه تر از همه احسان علوان زاده است.


- از احسان یه خاطره میگی؟
خاطره از احسان علوان زاده؟!   همیشه جوک تعریف می کنه . جالبه که در اوج بی مزگی جوک هاش  همه بهش  می خندیم.


-  به نظرت حق کدوم بازیکن بیشتر از چیزی بود که امسال نصیبش شد؟
ما یک تیم خیلی خوب هستیم. خدا را شکر که مجموعه ای از بهترین ها در پرسپولیس دور هم جمع شده اند و به نظرم  تک تک بچه ها حقشون فیکس بازی کردن در پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی است که از این جمع فعلا 6 نفر ملی پوش شدند که ان شاله برای جام جهانی این تعداد افزایش پیدا کند.


- در پرسپولیس  سال 96 به خودت چه نمره ای می دهی؟
نمره خودم را که دیگران باید بگویند. ولی پرسپولیس امسال از ۲۰ نمره ، نمره اش  می شه ۱۹. یک نمره هم کم کردم چون قهرمان آسیا نشدیم ان شالله امسال می شویم و سال 1397 نمره 20 می شود.


- اهل کمک در کارهای عید هستی؟
من که ازدواج نکردم و کارهای خانه مان برعهده مادرم است. ولی کلا آدم تنبلی ام اهل کمک تو کارهای خونه نیستم. ولی خب غذا درست کردن رو دوست دارم.


- عید رویایی ات چه عیدی است؟
عید رویایی عیدی است که حضرت صاحب الزمان ظهور کنن و جهان را از بی عدالتی ها و ظلم ظالمان پاک کنند که ان شااله این وعده به زودی مسیر می شود.


-  یک دروغ ۱۳  می گویی؟
تا آخر سال ۹۷ ازدواج می کنم ! ( با خنده)


- از سفره هفت سین بیشتر چه چیزی را بیشتر دوست داری؟
همه سین ها خوب و دوست داشتنی هستند اما برای من قرآن از ارزش بیشتری برخوردار است.


 - در پرسپولیس کی از همه خوش سفرتره؟
خوش سفرترین بچه های تیم  محسن ربیع خواه است . همیشه دست به هیزم آماده جنگل رفتن است!


- در زمان تحویل سال چه دعایی می کنی؟
اللهم عجل لولیک الفرج.


گفتگو از سمیه قدیری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی