مصلح:خوشحالم که توانسته‌ام اعتماد برانکو را به دست آورم/با مهدی طارمی فاز مشترک داریم!

مصلح:خوشحالم که توانسته‌ام اعتماد برانکو را به دست آورم/با مهدی طارمی فاز مشترک داریم!

مدافع تازه وارد سرخها از این که توانسته اعتماد برانکو را به خود جلب کند، ابراز خوشحالی کرد.


به گزارش پیروزی دیلی  بنظر می آید شایان مصلح توانسته نظر مثبت  سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کند. چرا که پروفسور در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد که خلیل‌زاده، نعمتی و مصلح کمک‌های بزرگی خواهند بود.این موضوع باعث شد تا به سراغ مصلح برویم و با وی در این خصوص، شرایط پرسپولیس، بازی داربی و سوپرجام صحبت کنیم.

اردوی اوکراین چطور بود؟
اردوی خیلی خوبی بود. این اولین اردویی بود که من با پرسپولیس داشتم و 12 روز در اوکراین تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم. سه بازی دوستانه هم انجام دادیم که فارق از نتایج آن که چندان مهم نبود، مربیان در آنها میزان آمادگی بچه‌‌ها را بررسی کردند و در کل راضی کننده بود.


در این مدت با تیم هماهنگ‌تر شدی؟
بله شرایط خودم هم خدا را شکر خوب بود. البته من یک مصدومیت جزیی از تهران داشتم و عضله چهار سر رانم آسیب دیده بود که باعث می‌‌شد در فشار بالا اذیت شوم و برای همین یکی، دو روز نتوانستم تمرین کنم اما بعد بهتر شدم و این اواخر هم با تیم تمرین کردم.


الان مشکلی نداری؟
نه خدا را شکر الان خوب هستم و در پنج روز گذشته هم به صورت کامل با تیم تمرین کردم.


محمد انصاری خوب شد؟
بله، محمد هم مچ پایش آسیب دیده بود که الان خوب شده و با تیم تمرین می‌‌کنم.


شما در اوکراین سه بازی تدارکاتی انجام دادید و بازی اول مقابل کولوس را چهار بر صفر بردید.
بله همین طور است. در آن بازی تیم حریف در ابتدای مسابقه خوب کار می‌‌کرد اما بعد ما بازی را گرفتیم و چهار بر صفر بردیم که من هم در نیمه دوم به زمین آمدم.


اما در بازی دوم مقابل آرسنال کیف بدون گل مساوی کردید.
بله. آرسنال تیم بهتری نسبت به کولوس بود و بازی پایاپایی را انجام دادیم که در آن مسابقه هم من در نیمه دوم به زمین آمدم.


و بازی سوم برابر استال که پرسپولیس سه بر صفر باخت!
در بازی سوم بدن‌‌های بازیکنان ما خسته بود و من هم به خاطر پایم بازی نکردم. برنامه تمرینی ما در اردوی اوکراین به این صورت بود که صبح و بعد از ظهر تمرینات سخت و پرفشاری را انجام می‌دادیم و یا مسابقه می‌دادیم که باعث شد این نتیجه در بازی آخر به دست بیاید.


البته این نتیجه کمی هم هواداران پرسپولیس را نگران کرد!
نه نگرانی خاصی وجود ندارد. همان طور که گفتم شرایط بدنی بچه‌‌ها آماده نبود و مربیان هم می‌‌خواستند ترکیب‌‌های مختلفی را آزمایش کنند و این نتایج هم گاهی اوقات در بازی‌‌های دوستانه به وجود می‌‌آید.


به فشار تمرینات اشاره کردی. برانکو هم در مصاحبه اش گفته بود که فشار تمرینات باعث شد تا سیدجلال حسینی شاکی شود!
به هر حال تمرینات دوره بدنسازی، همیشه سنگین است و این برنامه ای بود که مربیان برای ما در نظر گرفته بودند اما همین که اکثر بچه‌‌ها سالم برگشتند، باید خدا را شکر کرد چرا که احتمال مصدومیت در تمرینات بدسنازی وجود دارد. در مورد سیدجلال هم شاید آقای برانکو با ایشان شوخی کرده است!  


برانکو در مصاحبه‌اش به یک نکته دیگر هم اشاره کرده و گفته بود که شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و شایان مصلح کمک‌های بزرگی خواهند بود و به نظر می‌‌رسد که توانسته ای نظر مثبت برانکو را به خودت جلب کنی.
خدا را شکر می‌‌کنم که این اتفاق افتاده است و خوشحالم که توانسته ام اعتماد آقای برانکو را به دست آورم. البته همان طور که گفتم مصدومیت کمی در این اردو من را اذیت کرد اما فکر می‌‌کنم به مرور زمان بتوانم خودم را در تیم جا بیندازم.


اما برانکو هم کمتر پیش می‌‌آید که اسم بازیکنی را بیاورد و از او تعریف کند!
ایشان به من لطف دارند. امیدوارم به مرور زمان فرصت بازی هم به من برسد و بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.


برگزاری داربی آلمان به کجا کشیده شد؟
ما که شنیدیم لغو شده است اما نمی‌‌‌دانم که در نهایت چه تصمیمی گرفته شود. به هر حال، ما بازی سوپرجام را هم در پیش داریم که بازی بسیار مهمی است و همه می‌‌خواهیم در آن به پیروزی برسیم تا فصل را با جام آغاز کنیم.


تو یک مدافع هستی اما می‌‌خواهیم این را بدانیم که آیا به گلزنی هم فکر می‌‌کنی؟
هدف اصلی من در حال حاضر این است که بازی کنم. چرا که رقابت زیادی در تیم ما وجود دارد و مدافعان پرسپولیس یکی از دیگری بهتر هستند. بنابراین اول سعی و تلاشم این است که بتوانم خودم را نشان بدهم و اگربازی کردم، گل بزنم، پاس گل بدهم و یا پنالتی هم بگیرم.(می خندد)


البته آقای گل تیم‌تان، مهدی طارمی هم که برگشت.
بل، مهدی هم برگشت که خیلی از این اتفاق خوشحال شدیم و امیدوارم باز هم شاهد گلزنی‌‌های او برای پرسپولیس باشیم.


تو قبلا طارمی را دیده بودی؟
بله، پارسال که برای مذاکره با پرسپولیس به همراه محمد انصاری به هتل رفته بودم، مهدی را آنجا دیده بودم و با هم آشنا شده بودیم.


الان رفیق شده‌اید؟
بله با آقا مهدی رفیق هستیم و فاز مشترک داریم! (می‌خندد)


در کل امیدوار هستی که بتوانید فصل را پر قدرت آغاز کنید؟
چرا که نه؟ خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بسیار امیدواریم که فصل خوبی در پیش داشته باشیم و در بازی‌‌هایی که خواهیم داشت، به پیروزی برسیم.


مصلح

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی