مظفری‌زاده: امیدوارم تیم داوری ایران را در فینال جام جهانی ببینم

مظفری‌زاده: امیدوارم تیم داوری ایران را در فینال جام جهانی ببینم

یک پیشکسوت داوری می‌گوید من خیلی امیدوارم که در فینال جام جهانی از تیم داوری ایرانی متشکل از فغانی، سخندان و منصوری استفاده شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سعید مظفری زاده با اشاره به تیم داوری آقای فغانی، سخندان و منصوری، گفت: به جرات می‌توانم بگویم که این سه نفر از بهترین تیم‌های داوری حال حاضر دنیا هستند. اگر روند به همین شکل پیش برود و بدشانسی نیاورند مطمئن هستم که این دوستان نه تنها وارد جام جهانی می‌شوند بلکه تا مراحل پایانی می‌توانند قضاوت کنند. من خیلی امیدوارم که در فینال جام جهانی این تیم داوری را ببینم. این یک شعار و رویا نیست، این تیم پتانسیلش را دارد.


او درباره وضعیت کنونی داوری ایران، گفت: خوشبختانه نسل جدید داوری که روی کار آمدند به خوبی از استعدادها و قابلیت‌های‌شان استفاده می‌کنند. به نظرم در کل نمره خوب و قابل قبولی گرفتند. در این مدت داوری ما متحول شده است. نسل جوان داوری خیلی خوب توانستند خودشان را ثابت کنند.


مظفری زاده در رابطه با مشکلات دپارتمان داوری و کمیته داوران، اظهار کرد: آقای کامرانی‌فر با توجه به دانش و تجربیاتی که دارد خیلی خوب عمل کرد و دستاوردهای خیلی خوبی داشت. به هر حال اختلاف دپارتمان داوری و کمیته داوران، باز هم خودش را نشان داد و متاسفانه باعث شد که این همکاری ادامه نداشته باشد.


او در ادامه گفت: به هر حال هر چه هست باید با هماهنگی و استفاده از دانش و تجربه، حداکثر استفاده را ببرند زیرا این تفاهم و همکاری هر چه بیشتر باشد عملکرد داوری ما بهتر می‌شود و در نتیجه به دستاوردهای بزرگ‌تری می‌رسیم.


این پیشکسوت داوری در پایان گفت: این مشکلات از ساختار داوری ما است. یک شعار کلیشه‌ای است که می‌گوید ما در ایران کار تیمی را به خوبی نمی‌توانیم انجام دهیم. این شعار دقیقا در این مورد صدق می‌کند. کار گروهی خیلی درست جا نیفتاده است. اگر می‌خواهیم به‌روز باشیم باید همه چیز در جایگاه خودش و طبق استانداردها پیش برود.

داوری

مظفری زاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی