مظلومیت پرسپولیس و تاسف برای مجری رسانه ملی/دنیای وارونه جعل آفرینان

مظلومیت پرسپولیس و تاسف برای مجری رسانه ملی/دنیای وارونه جعل آفرینان

باید تاسف خورد که یک مجری به پرطرفدارترین تیم آسیا و هوادارانش در رسانه ملی توهین  می کنند.

یادداشت سردبیر-حسین قدوسی

سام درخشانی در تلویزیون به پرسپولیس توهین کرد اما انگار نه انگار ولی حرف های علی ضیا مجری پرسپولیسی در محفلی خصوصی بعد از برد چهار گله سرخ ها در دربی به چنان بلوایی تبدیل شد که انگار دغدغه دیگری نزد برخی ها وجود نداشته. یادمان هست که هیات مدیره  و باشگاه استقلال  و برخی استقلالی های با نفوذ دیگر علاوه بر صدور بیانیه و اطلاعیه و مصاحبه چنان هجمه ای به صدا و سیما وارد کردند که چند ساعت پس از انتشار ان ویدیو حکم ممنوع الخروجی ضیا رسانه ای شد.رسانه ها هم خبر و مصاحبه از پی هم منتشر می کردند و کار به جایی رسید که شاهد شکسته شدن رکورد فحاشی و کامنت گذاشتن در پیچ شخصی این مجری بودیم و شنونده خبر بستری شدن مادر علی ضیا و زیر سرم رفتن خودش تحت ان فشارها و هجمه ها.البته که ان شعر و شعار این مجری را هیچ کس تایید نمی کند اما خیلی فرق است بین شعرخوانی در محفلی خصوصی و توهین علنی و اشکار در سیمای ملی.

پرسپولیسی ها در قبال توهین های یک مجری دیگر به علی کریمی اسطوره پرسپولیس و باشگاه هم جز انتقاد اقدام به طرح شکایت یا ایجاد جوی وحشتناک نکردند اما وقتی میناوند در تلویزیون در قبال رحمتی و منصوریان شوخی هایی داشت که توهین تلقی شد دیدیم که دوباره چه هجمه ای به راه افتاد. در ان ماجرا هم برخی رسانه ها سراغ بسیاری از پیشکسوتان رفتند و سعی کردند برای سرمربی و کاپیتان استقلال سنگ تمام بگذارند اما نگفتند که منصوریان خودش یک هفته قبل از میناوند در گفت و گو با یکی از جراید چه شوخی هایی با مهرداد کرده بود.

ان ماجرا هم گذشت اما این بار این اظهارات مجری تلویزیون که انصافا تاکنون نامش را هم نشنیده بودم جای هیچ ابهامی را باقی نگذاشته که باشگاه باید مماشات را کنار گذاشته و اقدام به طرح شکایت کند.اقای مجری با خواندن بخشی از شعر استقلالی ها که ادامه اش توهین و فحاشی به پرسپولیس است در رسانه ملی مرتکب خطایی نابخشودنی شده و در ادامه بی انکه حق را ملاک قضاوت خود کند اتهام زده که موفقیت پرسپولیس ریشه در حمایت سازمان لیگ و برخی دستگاهها دارد؟


حمایت یعنی عدم برخورد با بریز و بپاش حدود سی میلیاردی استقلال و رعایت سقف قرارداد  نهصد و پنجاه میلیونی توصیه شده از سوی دست اندرکاران ورزش توسط پرسپولیس؟! حمایت یعنی اینکه ملی پوشان پرتعداد پرسپولیس تا چند روز قبل از بازی برگشت نیمه نهایی اسیا در اردوی تیم ملی ان هم در روسیه باشند و شب بازی رفت با الهلال دغدغه دعوت یا عدم دعوت به اردوی ملی ذهن و تمرکزشان را بهم بریزد؟حمایت یعنی اینکه الاهلی عربستان بعد از بازی رفت در هیچ مسابقه داخلی به میدان نرود اما تیم برانکو فردای بازی ایران-سوریه راهی تبریز شود و 48ساعت بعد از این بازی در خانه حریف به میدان برود و ملی پوشانش تا بازی برگشت در ده روز  در سه بازی سخت و حساس به میدان بروند و قبل و بعد از  دو بازی سرنوشت ساز با الهلال هم شاهد این مسایل باشیم؟

اقای مجری؛حمایت یعنی هفت حضور پرسپولیس در نیمه نهایی جام های اسیایی و پنج بار بازی کردن دور از هواداران و خانه  یا چندین میزبانی متمرکز و صرف یا دو جانبه استقلالی ها در نیمه نهایی اسیا؟حمایت یعنی چه؟یعنی سکوت محض در قبال ریخت و پاش و  قعرنشینی تیم سی میلیاردی تان یا تنگ نظری و توهین و تهمت های شما در قبال تیم شایسته و قابل تحسین برانکو؟

متاسفیم برایت و افسوس می خوریم که چه کسانی و چگونه به خود اجازه می دهند به پرطرفدارترین تیم اسیا و هواداران و باشگاهش اینگونه در رسانه ملی توهین کنند و تهمت بزنند.مایه تاسف بسیار است،شما که با چهار جعلی و فتوشاپ و هشت تخیلی به همه اثبات کرده اید با حقیقت بیگانه هستید و خود فریب می توانید در این دنیای وارونه تان تهمت بزنید اما انشااله که با پیگیری باشگاه پرسپولیس پاسخگو هم خواهید بود،باشد که دیگر کسی هوس نکند از نجابت و مظلومیت و گذشت پرسپولیسی ها اینگونه به خود اجازه دهد که....مایه تاسف بسیار است شنیدن چنین توهین هایی در رسانه ملی.

 
 

توهین مجری رسانه ملی

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۲۸ شهریور ۹۶
اینها همانی هستن که سال گذشته وقتی در صداوسیما  یا رسانه ها کوچکترین حاشیه های پرسپولیس رو در حد داد زدن مسلمان و علی پور رسانه ای می کردن مثل کفتار کمین می کردن تا برانکو با اونها برخورد کنه! مثل زمانی که برانکو رامین رو اخراج کرد  و درود  به شرف  برانکو می گفتن!چون پشت پرده جشن گرفته بودن برای افتادن تیم...شما مقایسه کنید با امسال که بزن بزن قهر کردن  درگیری و اخراج بازیکنان داخل تمرین استقلال رو می بینن ولی خودشون رو زدن به کوری و خواستار هیچ برخوردی با بازیکنان نیستن تا خدای نکرده برای استقلال جونشون مشکلی پیش نیاد!!...بارها و بارها گفتم پرسپولیس نباید با ساز امثال صداوسیما یا رسانه های دیگه برقصه چون اونها پشت پرده هدفشون چیز دیگری هست اصولا استقلال تهران از قدیم یک لابی و مافیای بزرگ رسانه ای داخل صداوسیما داشت سر قضیه مخالفت کردن با لگوی پرسپولیس دیگه اظهر من الشمس هست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی