معمای روز/ ترکیب پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن

معمای روز/ ترکیب پرسپولیس در مقابل ذوب‌آهن

بدون شک ترکیب پرسپولیس برای بازی با ذوب‌آهن از تمام هفته‌های قبلی این فصل و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مبهم‌تر است و نمی‌توان حدس زد کدام بازیکنان مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌روند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، در شرایطی که تصور می‌شد انگیزه انتقام از حریف اصفهانی و شکست یکی از دو تیمی که امسال موفق به شکست پرسپولیس شده تنها دلیل هیجان این بازی برای بازیکنان سرخپوش شود اما داستان اعتصاب و مشکلات مالی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و حالا هیچ بازیکنی در پرسپولیس به موضوع انتقام و نتیجه بازی امروز فکر نمی‌کند. از سوی دیگر کار برای برانکو هم سخت شده چرا که تیمش را باید بدون تمرین به مصاف یکی از تیم‌های خوب لیگ بفرستد که همچنان اندک شانس‌هایی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. 

 با این حال مشخص نیست برانکو می‌خواهد از کدام نفراتش در بازی امروز استفاده کند. پرسپولیس برای بازی امروز محروم ندارد و تنها انصاری مصدوم است اما شاید نفرات اصلی این بار در ترکیب قرار نگیرند. هیچ بعید نیست برانکو به بازیکنانی که سردسته این اعتصاب بوده‌اند در این مسابقه میدان ندهد که البته بعید است برای خود بازیکنان هم چندان مهم باشد. البته شاید برای برانکو و تیم پرسپولیس هم بد نباشد که این بازیکنان استراحت کنند تا برای دیدار با الوحده آماده بمانند. شاید امروز برانکو به جمعی از بازیکنان ذخیره خود میدان دهد که اگر اینگونه باشد ترکیب متفاوتی از پرسپولیس خواهیم دید. شاید هم بازیکنان پرسپولیس جداگانه و انفرادی تمرین می‌کنند و برانکو در جریان است پس شاید باز هم با حداقل تغییر تیم اصلی به مصاف ذوب‌آهن برود.

ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس-ذوب آهن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی