معمای سروش - مسلمان و جانشینان احتمالی

معمای سروش - مسلمان و جانشینان احتمالی

هافبک شماره هفت پرسپولیس در نیم فصل گذشته، با پایان قراردادش شایعاتی زیادی را حول خود می‌بیند و باید دید برنامه برانکو و این تیم برای این چالش چه خواهد بود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سروش رفیعی که بعد از پایان دوران سربازی خود با قراردادی شش ماهه و تا پایان لیگ شانزدهم در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حاضر شده بود، اکنون به دنبال این است تا سرنوشت جدید فوتبالی خود را در تیمی دیگر که از نظر مالی بتواند شرایط او را با تغییر مواجه کند، حضور یابد.

 او بر همین اساس خیلی زود ماجراجویی خود را برای انتخاب تیمی جدید آغاز کرد و در حالی که صحبت از انتخاب الخور قطر به عنوان مقصد فصل آتی او بود، با انتشار پیامی به صورت تلویحی از این تیم و هواداران خداحافظی کرد. 

 حال باید دید واکنش پرسپولیس و خصوصا برانکو ایوانکوویچ از نظر فنی به این اتفاق چه خواهد بود. حضور سروش رفیعی در نیم فصل در ترکیب این تیم علیرغم تداخلی که بین او و محسن مسلمان شکل داده بود، اما از نظر کیفی شرایط مناسبی ایجاد کرده بود و در برخی بازی‌ها چاره‌گشای سرخپوشان بوده است.

 اولین راهکار برای این جدایی می‌تواند بازگشت برانکو ایوانکوویچ به همان پلان فصل گذشته و در اختیار گذاشتن فضای بیشتر به محسن مسلمان در ترکیب این تیم باشد. جایی که او در کنار کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و وحید امیری لوزی خط میانی این تیم را تشکیل خواهند داد و باید در انتظار فضاسازی‌ و پاس‌های جالب توجه مهندس شماره 77 بود.

 با این حال مسوولان پرسپولیس و خصوصا محمد ترکاشوند به عنوان مسوول نقل و انتقالات این تیم امروز بار دیگر وعده بازگشت احتمالی سروش رفیعی و مذاکرات مثبت برای حضور مجدد او در ترکیب پرسپولیس را دادند. مساله‌ای که می‌تواند خط هافبک این تیم را پرستاره‌تر از همیشه کند. حضور کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، وحید امیری، محسن مسلمان و سروش رفیعی می‌تواند این خط را نسبت به لیگ در شرایط ایده‌آل و رشک برانگیزی قرار دهد و سروش رفیعی را بار دیگر به شماره هفت محبوب خود برساند. 

 دیگر گزینه‌ای که در صورت عدم بازگشت رفیعی به پرسپولیس در پلان برانکو قرار گیرد سیامک نعمتی است. بازیکنی تکنیکی و فانتزیست که در ابعاد فنی پایین تر از رفیعی، قادر خواهد بود این تیم را به خواسته‌های خود نزدیک کند. البته حضور احتمالی بشار رسن نیز می‌تواند معادلات جدید به خط میانی پرسپولیس اضافه کند. هافبک عراقی که با سابقه حضور در ترکیب تیم المپیک و ملی کشورش علیرغم سن کم از تجربه بالایی برخوردار است و تکنیک مناسب او می‌تواند این تیم را به خواسته‌اش نزدیک کند. 

 در هر صورت برای تعیین وضعیت لوزی چهار نفره پرسپولیس منتظر تمدید قرارداد سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا ماند تا مشخص شود برانکو چه ایده‌آل‌های برای استراتژی تیمش در نظر بگیرد.

سروش رفیعی

محسن مسلمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی