مقصر باخت سنگین تراکتور: به نام بنگر، به کام هادی محمدی

مقصر باخت سنگین تراکتور: به نام بنگر، به کام هادی محمدی

این که باخت سنگین به پرسپولیس به صورت تمام و کمال به نام محسن بنگر سند بخورد بی‌انصافی است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، بررسی های دقیق سه گل پرسپولیس برابر تراکتورسازی نشان می دهد، هادی محمدی مقصر اصلی هر سه گل دریافتی تیم تراکتور بوده و بنگر فقط روی یک گل مقصر بوده است. 

 گل‌ها را به ترتیب مرور می‌کنیم: 

در گل اول بنگر مامور مهار طارمی است و در صحنه ای که توپ به او می‌رسد به خوبی ایفای نقش کرده و او را در موقعیت آفساید قرار می‌دهد. هادی محمدی اما همه چیز را به هم می‌ریزد و با پرکردن آفساید، یک گل صحیح و سالم را تحویل پرسپولیسی‌ها می‌دهد. 

 در صحنه گل دوم، سریالی از اشتباهات هادی، رامین رضاییان را در این فصل سه گله می‌کند. در مرحله اول با یک تکل اشتباه توپ را به وحید امیری می‌رساند و در مرحله دوم توپ با برخورد به او مقابل پای رضاییان قرار می‌گیرد. بنگر هم روی خط جایگیری می‌کند. 
 
روی گل سوم شاید بیش از همه بتوان ردپای بنگر را دید و البته همکاری او و محمدی سومین گل را تقدیم پرسپولیسی‌ها می‌کند. بنگر به خوبی یارگیری نمی‌کند و وحید امیری هم در حالی که هر دو مدافع تراکتورسازی را در طرفینش می‌بیند به راحتی دروازه اخباری را باز می‌کند. 
 بررسی سه گل پرسپولیس نشان می‌دهد که هادی محمدی مقصر اول هر سه گل شاگردان برانکوست اما بنگر به‌جای او قربانی انتقادات قلعه‌نویی می‌شود آن هم زمانی که به هیچ عنوان حقش نیست! 

***فلش‌های قرمز هادی محمدی و فلش‌های آبی، محسن بنگر هستند.

بنگر

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی