ملیکوویچ: پرسپولیس سرسخت و دردسرساز بود

ملیکوویچ: پرسپولیس سرسخت و دردسرساز بود

سرمربی تیم استال بعد از پیروزی سه گله مقابل پرسپولیس در دیدار تدارکاتی شب گذشته از این بازی بعنوان تجربه‌ای برای موفقیت مقابل رقبای سرسخت نام برد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در سومین جدال تدارکاتی خود در اوکراین برابر تیم لیگ برتری استال شکست خورد. در پایان این بازی اگیشه ملیکوویچ با تمجید از عملکرد شاگردانش، از این تجربه به عنوان موفقیت بزرگ‌شان برای فصل آینده نام برد.


سرمربی استال در این رابطه گفت: به بازیکنانم بابت بازی‌شان تبریک می‌گویم. آنها با اعتماد بنفس بالایی در زمین ظاهر شدند و موفق شدند به برتری برسند. ما سعی کردیم در این مدت اعتماد بنفس را به نفرات جوان و با تجربه‌مان تزریق کنیم و این کار سختی بود.


اگیشه ملیکوویچ در ادامه درباره پرسپولیس گفت: من با این برد به آینده خوشبین شدم. حریف جدی و سرسختی را شکست دادیم. آنها کمک کردند تا فشار زیادی به تیم ما وارد شود. پرسپولیس مشکلات بسیار زیادی را در زمین به ما وارد کرد و حملات خطرناکی را هم روی دروازه ما داشتند. اما ما توانستیم به خوبی با تاکتیک‌مان راه آنها را ببندیم. امیدوارم بازیکنانم با این برد به خودباوری برسند که چگونه باید مقابل رقبای سخت‌تر مبارزه کنند.


سرمربی استال در پایان گفت: تیم من مشکلاتی داشت که آنها را دیدم. دقیق با جزئیات درباره این مشکلات حرف نمی‌زنم و باید آنها را درون تیمی حل کنم. پیش از آغاز رقابت‌های لیگ سعی می‌کنم خیلی از مشکلات را حل کنم. ما این مشکلات را حل می‌کنیم اما چیزی که اهمیت دارد این است که ما در مسیر درستی قرار داریم و فقط نیاز به زمان داریم و باید سخت کار کنیم. خیلی سریع نه اما در طول مسابقات لیگ اثبات می‌کنیم که جزو تیمهای شایسته حضور در این رقابت‌ها هستیم.

اردوی اوکراین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی